Hoog tijd……

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hoog tijd……

• Maker
    Discussie
  • Eindelijk en hoog tijd voor een voorstelling – al geruime tijd lid en ondertussen al aan mijn tweede P toe. De eerste, een 3,2 targa, ongeveer 3 jaar geleden gekocht en zelfs met voorkennis toch nog het nodige ‘leergeld’ betaald. Ondertussen deze ingeruild voor wat uiteindelijk de juiste keuze zou blijken – met name voor mij het juiste ‘P’ gevoel (karakter, aanvoelen en uitstraling) – 964 carrera 4 – en na een aantal maanden werk (met de nodige hulp) staat deze bolide te schitteren op mijn oprit.
    Mijn dank voor de onschatbare info hier beschikbaar …en voor iedereen ‘keep it safe’…
    20120427_1735491.jpg
    20120427_1736171.jpg

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
    • Welkom hier :drink:

De ‘P’ was technisch ok maar de rode kleur had na X aantal jaren eerder een oranje uitzicht, bovendien waren er hier en daar kleine koetswerkproblemen (oa steenslag, zeer klein deukje in een spatbord,…) uiteindelijk geopteerd om de wagen volledig terug in de lak te zetten (heeft wat werk gekost) maar uiteindelijk zeer tevreden. Bovendien was dit het moment om alle koetswerk- en raamrubbers te vervangen. Gelijktijdig ook de voorruit vervangen en de achterruit, en zijruiten werden voorzien van donkere folie.

welkom, en knappe P heb je :respect2:

XXX

Mooie 964 :respekt:
            Ik ben zelf nog leergeld aan’t betalen aan mijn Targa 😀

Van harte welkom hier .
              Persoonlijk vind ik dat rood heel goed staat bij een 964 .
              Welk werk had je zo al aan de 964 ?

Heel mooie wagen heb je daar ,En foto’s zien we graag natuurlijk .Bij mijn 1 ste P heb ik ook leergeld betaald hoor . 🙄

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.