Hopelijk niemand van het forum ?

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Hopelijk niemand van het forum ?

• Maker
    Discussie
  • Hopelijk niemand van het forum ?

Dit is het verhaal:

[b]Op de Deurnsebaan in Merksem is vanvond omstreeks 18.00u een autobrand ontstaan.
    De bestuurder van de Porsche zag witte rook in zijn achteruitkijkspiegel op de brug en heeft zich dan even verderop aan de kant gezet.
    Daar heeft hij nog meer rook waargenomen en heeft bi jdeze de brandweer gebeld.
    Als deze terplaatse kwamen sloegen de vlammen al uit de wagen en is deze wagen dus totaal verlies.

Ter plaatse

Politie antwerpen

1ste Dokken
    Snelle Dokken
    1ste Deurne
    Snelle Deurne [/b]

Bron en foto’s Benjike 007 / hulpdienstenforum vlaanderen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • [quote=”mcklusky”:18p6fvs8][quote=”Setakira”:18p6fvs8] Hopelijk wint Dave hem ipv iemand anders 😉 [/quote]

Jep, ik hoop t ook, om t volgende scheurijzer te gaan bouwen voor mezelf.. 8) [/quote]
      😀

[quote=”Luke”:2yk2hqi0]euh…welke onderdelen?[/quote]

de voor wielen, koplampen, spatborden vooraan, ophanging, benzinetank enz…

[quote=”Setakira”:efb78gdz] Hopelijk wint Dave hem ipv iemand anders 😉 [/quote]

Jep, ik hoop t ook, om t volgende scheurijzer te gaan bouwen voor mezelf.. 8)

Op marktplaats staat nu trouwens een 993 te koop die dezelfde schade gehad heeft in t verleden (daar had ik ook een bod op gedaan) daar zie je nu aan de buitenkant quasi niks meer aan, maar op t vlak van de elektriciteit is dat een ramp bij die wagen…

Dat is erger van die documenten, chassisnr is ook nog intakt.
            Al diegene met een 993 coupe, zouden best het komende jaar hun wagen aan een dubbele ketting leggen of ze zijn hem misschien kwijt. 😕 wink:

😆 😆

😆 😆 😆 😆 😆

Wat een geluk 😈 😉

wrak te koop van porche 993 model 911 1997 carrera 4 .papieren in goede staat

[quote=”S2″:2yr3svaj][quote=”mcklusky”:2yr3svaj]Mij interesseert de wagen wel voor onderdelen.
                  Dus als iemand de eigenaar kent… give me a PBken….

ik weet enkel dat ze hem niet zo lang geleden kochten met hun laatste centjes…[/quote]

En HIER vind je de wagen te koop.
                  Ziet er niet zo goed uit[/quote]
                  Ik had D ook al op de hoogte gebracht, maar nu kan hij het zeker niet missen :mrgreen:

euh…welke onderdelen?

S2

[quote=”mcklusky”:g0bv6pe7]Mij interesseert de wagen wel voor onderdelen.

ik weet enkel dat ze hem niet zo lang geleden kochten met hun laatste centjes…[/quote]

En HIER vind je de wagen te koop.
                      Ziet er niet zo goed uit

Anoniem

onlangs nog een boxster zijn motor zien opblazen, reed net in de andere richting, was bijna aan maasmechelen.
                        ben benieuwd wat dat was, enorm veel witte rook.

Mij interesseert de wagen wel voor onderdelen.

ik weet enkel dat ze hem niet zo lang geleden kochten met hun laatste centjes…

Ik zou nog het voorste rechter witte knipperlicht (plastiek cover) kunnen gebruiken, mijn heeft een barstje en deze zijn ziet er nog ok uit, jammer voor de eigenaar zeker als je hem nog maar 6maand hebt… 😕

Ik ben toch jaren geleden eens blij geweest dat ik mijn brandblusser in de wagen had.
                              Anders was mijn Baur niet meer , maar nu kon ik tijdig het vuur doven.
                              Ik had onderweg een rondwaaiende doek meegepakt die bleef hangen tussen mijn carterbescherming en het spruitstuk.
                              Meer hoef ik zeker niet te vertellen 😕

Kreeg ook ‘ns van ‘n brandweerman te horen dat die brandblussers in onze wagens gewoon verkeerd gebruikt worden… Als je weet HOE en WAAR je moet spuiten, kan je wel wat blussen, anders spuit je 20 blussers leeg en helpt ‘t nog niet…

Blijft zonde 🙁

Ha ja die ken ik, en nee het is geen klant van mij maar van en goede vriend collega. De eigenaar heeft de wagen over 6 maand van iemand gekocht maar had geen geld meer over om de wagen eens op orde te laten stellen. Zo zie je maar weer eens als je mensen aan je wagen laat prutsen die nog nooit aan en Porsche hebben gewerkt.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.