Hopelijk niemand van het forum…. nogmaals…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Hopelijk niemand van het forum…. nogmaals…

• Maker
    Discussie
  • 02/08/07 Genk: Porsche te pletter tegen boom + foto’s

Op de Onderwijslaan in Genk is donderdagnamiddag een Porsche geslipt en op de middenberm tegen een boom gebotst. Brandweer Genk moest de bestuurder uit het wrak bevrijden. Het slachtoffer – een man uit Meeuwen-Gruitrode – werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • [quote=”mcklusky”:m83aod80]02/08/07 Genk: Porsche te pletter tegen boom + foto’s

Op de Onderwijslaan in Genk is donderdagnamiddag een Porsche geslipt en op de middenberm tegen een boom gebotst. Brandweer Genk moest de bestuurder uit het wrak bevrijden. Het slachtoffer – een man uit Meeuwen-Gruitrode – werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.

Oorzaak van het ongeval:overdreven snelheid.
      De chauffeur die enkele honderden meters van mijn ouders woont, is na enkele weken comateuze toestand helaas overleden. 😥

Is idd en 996 cabrio je ziet het aan het voorspatbord en de zetels. Maar ik ken hem niet

net in riemst achter depannagewagen gereden, had een verhakkelde porsche achterop, met brandschade 993-996? ….was er behoorlijk erg aan toe…

[quote=”Setakira”:8d68mhwk]993 cabrio met interieur ingelegt met hout, nog nergens tegengekomen bij mijn weten.[/quote]

In deze staat (van ontbinding) zijn ze inderdaad een rariteit.

idd 996. Blijkbaar komen daar tijden een ongeval ook beugels naar boven om je te beschermen als je op je dak terecht komt? Dat wist ik niet…
              Is dat enkel vanaf de 996 of heeft de 993 dat ook al ?

Ind e krant stond dat de wagen aan vel te hoge snelheid reed , de bestuurder nog en “bekende sporter” inhaalde die dan kon toezien hoe die de controle verloor en tegen de boom belande.

Volgens mij is het idd een 996 cabrio … 😯 … geweest! Zie je o.a aan het dashbord of wat ervan over is.

[quote=”Setakira”:xe4x45dm]993 cabrio met interieur ingelegt met hout, nog nergens tegengekomen bij mijn weten.[/quote]

ik heb het maar rap rap bekeken maar is dat geen 996 ?

Daar zal een opkoper weer blij mee zijn en goed geld aan verdienen in onderdelen

goe gereden hij mag blij zijn dat hij een porsche bij had anders was hij zeker der aan geweest

993 cabrio met interieur ingelegt met hout, nog nergens tegengekomen bij mijn weten.

zag t vanmorgen in HBvL…

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.