Hopelijk niemand van hier ?

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Hopelijk niemand van hier ?

• Maker
    Discussie
  • Hopelijk betreft het geen medeforummer ?

Ik heb er nog geen foto’s van maar die zijn me beloofd.

GENT – Een wagen die vanuit Gent richting Zele reed langs de Dendermondsesteenweg, raakte zondagmorgen omstreeks 2.45 uur van de weg af. De auto, een Porsche 911, week van de rechterrijvak af ter hoogte van het huis nummer 415 en botste op een betonnen bloembak. Vervolgens raakte de auto nog twee andere bloembakken om uiteindelijk over de kop te gaan. De chauffeur, een 47-jarige man uit Destelbergen, werd in levensgevaar naar het UZ Gent overgebracht. Het parket stuurde een deskundige ter plaatse. De rijbaan werd gedurende tweeëneenhalf uur afgesloten. Zondagavond was de toestand van het slachtoffer nog steeds kritiek.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • gisteravond rond 11u15 ter hoogte van genk, 996/7 tegen vangrail
      was weinig meer van over, ambulance was net gearriveerd…
      t regende pijpestelen……

Nog geen foto’s van dit voorval, aan de velgen te horen gaat dit een 964 zijn vrees ik, de koen de zijne heeft ook die velgen en is lichtblauw, bijna zilver
        ‘t is te hopen van niet 🙄

zopas beelden op AVS van ongeval dit weekend

grijze wagen op zijn dak, echt niets te herkennen enkel velgen van 944 kwamen mij bekend voor

hopelijk allemaal goed afgelopen voor inzittenden

vrijdag avond op de koning boudewijlaan in diepenbeek omstreeks 19 u
            een grijze 4 s met de motorklep open en aant wachten op de sleepdienst
            ik hoop gene poef motor

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.