hopelijk niet iemand die we kennen?

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s hopelijk niet iemand die we kennen?

• Dit onderwerp bevat 7 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren geleden door Url.
  • Maker
    Discussie
  • Porsche rijdt in op vrachtwagen op E40

TIENEN – Donderdagnacht is op de E40-autosnelweg in Tienen een autobestuurder om het leven gekomen. De man reed een vrachtwagen aan waarna zijn eigen wagen vuur vatte. Door het ongeval was de E40 volledig versperd in de richting van Luik en moest het verkeer omrijden, zo meldt de brandweer van Tienen.
    Het ongeval gebeurde omstreeks 01.00 uur. In nog onduidelijke omstandigheden reed een autobestuurder achteraan in op een vrachtwagen. De Porsche kwam klem te zitten onder het gevaarte en vatte door de klap onmiddellijk vuur. De brandweer van Tienen kon het vuur redelijk snel blussen, maar voor de autobestuurder kwam alle hulp te laat.

De vrachtwagenbestuurder zou ongedeerd zijn. Door het ongeval was de E40 volledig versperd in de richting van Luik.

sdg (belga)

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Url

Uitgebrande 996 was mijn buurman, had hem pas sinds een maand ofzo! Iets daarvoor was er op die plaats een ander ongeval gebeurd en het was er nog spekglad … Krijgt nog wel een staartje denk ik!

zondagavond 22u een 996 in Rotem

op de hbvl website nog niets van te zien.

Heb je meer info Luke, waar ? wanneer juist ?

staat vandaag alweer een uitgebrande porsche in HBvL

Lijkt mij een typisch cruise control ongeval, lange lijnrechte autosnelweg zo vlak als een biljartlaken, pikdonker s’nachts, moe van het werken, het monotone motorgeluid, rustig op cruisecontrol en dan indommelen…

Ik wens de nabestaande alle sterkte toe…

oesje

de cockpit ziet er niet al te vervormd uit , hopelijk was dien mens toch ko toen vlam erin sloeg… dood is dood, maar levend verbranden en bij kennis zijn, wens ik niemand toe

Het was een Cayenne, de vrachtwagen zijn aanhangwagen is ook volledig uitgebrand.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.