Horloge topic met foto’s

Home Forum Zeverhoekje Horloge topic met foto’s

• Maker
    Discussie
  • Wie is hier buiten auto/Porsche liefhebber ook een horloge liefhebber ?
    Ik in ieder geval. Heb maandag een super sportieve Tag Heuer gekocht.
    Een gelimiteerde serie welke al een tijdje uitverkocht is maar een dealer in Hasselt had er nog eentje.

My pride and joy is deze , een JLC Master Compressor Geo

Hopelijk zijn er hier onder de leden nog een paar liefhebbers die hun foto’s willen posten. Laat ze maar komen! 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)
    • Een paar sublieme Lange horloges. De top in de horloge wereld.

Niet veel hoor , een paar Rolexen en die Tag Heuer Monaco (pas gekocht) en dan als afsluiter die JLC .
        Zou gerust nog een paar bij willen.
        Mijn droom is een Lange te hebben. Maar dat is voor later.

even uit curiositeit Denis; uit hoeveel horloges bestaat uw collectie eigenlijk ?

Goede smaak Sidewind R !!
            En logisch dat je (nog) geen eigen foto’s kan posten als je geen hebt he.

Hier mijn 2 lievelings Breitlings, allebei ultra klassiek binnen het gamma maar o zo mooi en zuiver , de navitimer en aerospace , idd geen eigen foto’s want die heb ik ook niet :

Mijn droom is zo een van die prachtige Breitlings! En waarom: Mijn andere passie is de luchtvaart en dan kom je “onvermijdelijk” bij Breitling terrecht. Subliem vind ik persoonlijk…

Enkele voorbeeldjes:

Vooral die laatste vind ik schitterend!

993S: Helaas dus geen eigen fototjes, maar zeer leuke topic in ieder geval!! 🙂 )

Dat is allemaal goed en wel maar ik zie nog geen enkele foto van je horloges , internet fotos tellen niet 8)
                Help wat mee er een fijne topic van te maken waar we veel plezier aan kunnen beleven. (als je wil he 😉 )

voor dagelijks gebruik neem ik mijn Dakar van rodania, dit vind ik toch al goed voor iemand die nog niet geen 18 is.
                  btw ik heb hem al 2jaar 😉

Dit is één van de mooiste Rolexen vindt ik :

Ik kan ook wel mooie klokjes appreciëren en ben blij dat er hier nu een topic over is 🙂

Zelf ben ik nog steeds aan het sparen voor een Tag Heuer 8)

toen wij in parijs waren en in een juwelier kwamen, keek die verkoper naar die vacheron en die zijn zo van ja, mooi enal.
                        Hij vroeg als hij al eens binnen was geweest voor onderhoud, mijn pa zij neen.

Die man zij dat het (verschiet niet) 3500 euro koste, voor onderhoud en nieuw glas, want er waren wat krasjes in 😉

Deze dus

Komt nog van mijn ouders en werd toen zowel door man als vrouw gedragen

Heb ook nog een zeer zeldzame en speciale horloge uit de sixties van Pierre Cardin.
                            Deze wordt aan de zijkant van de pols gedragen.

Zal er eens een fotoke van maken en posten…

e zo een speed chrono van Porsche die ik elke dag droeg.

Na één jaar begon het bandje te scheuren… ondertussen al twee maand weg voor herstelling bij Porsche 🙁

Dus momenteel voor daily use enkele van Starck aangeschaft

S2

[quote=”993S”:1mjjnfxc]Mooi horloge S2 !
                                Jaarlijks is wat overdreven hoor , 3 jaarlijks is meer als genoeg.
                                Rolex geeft 5 jaar aan. Dit kan echter verschillen van merk tot merk.
                                Zegt je handleiding er iets over ?[/quote]

Thanks!

Heb om eerlijk te zijn de handleiding nog niet echt ingekeken.

Mooi horloge S2 !
                                  Jaarlijks is wat overdreven hoor , 3 jaarlijks is meer als genoeg.
                                  Rolex geeft 5 jaar aan. Dit kan echter verschillen van merk tot merk.
                                  Zegt je handleiding er iets over ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.