Horloge topic met foto’s

Home Forum Zeverhoekje Horloge topic met foto’s

• Maker
    Discussie
  • Wie is hier buiten auto/Porsche liefhebber ook een horloge liefhebber ?
    Ik in ieder geval. Heb maandag een super sportieve Tag Heuer gekocht.
    Een gelimiteerde serie welke al een tijdje uitverkocht is maar een dealer in Hasselt had er nog eentje.

My pride and joy is deze , een JLC Master Compressor Geo

Hopelijk zijn er hier onder de leden nog een paar liefhebbers die hun foto’s willen posten. Laat ze maar komen! 🙂

14 reacties aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
    • [quote=”RSR”:2dkw05uz]Er is een spreekwoord dat zegt ‘ Wie het kleine niet eert is het grote niet weert’ dus posten zou ik zeggen.[/quote]

Is dat iets wat je vrouwtje ook soms zegt Luc? 😆

Er is een spreekwoord dat zegt ‘ Wie het kleine niet eert is het grote niet weert’ dus posten zou ik zeggen.

Ik geraak op Imageshack niet binnen.
          Foto’s zijn gemaakt (al zijn ze zeker niet perfect)
          Ik zal ze later uploaden en hier plaatsen doch in vergelijking met de meesten hier hun horloges heb ik kattepis (maar ben er wel gelukkig mee) 😉

[quote=”porsche914orange”:3r2s9nex]ik ben een horlogeliefhebber heb zelf de turbo horloge van porsche en mijn pa die van 356.

dan heeft hij er nog 2 van porsche disign, dan liggen hier nog een rolex, een vacheron constantin en een chopard een ebel en een audemars piguet 😉 [/quote]

en waar zijn de foto’s , tenminste van enkele toch he , dat maakt het zoveel leuker.

Ik ben liefhebber van deftig ondergoed 😳 maar dat telt hier niet mee zeker. 😆

OK , dan had ik het fout verstaan.
                Ik dacht dat je aan een typefout dacht 😉

ik ben een horlogeliefhebber heb zelf de turbo horloge van porsche en mijn pa die van 356.

dan heeft hij er nog 2 van porsche disign, dan liggen hier nog een rolex, een vacheron constantin en een chopard een ebel en een audemars piguet 😉

Omdat het zo grappig was heb ik het in het rood gezet 😆 😆

Denk dat iedereen dat zo begrepen had Koen , ik heb er ook hartelijk mee moeten lachen.

Het was als mopje bedoeld door Sebastian en dus expres fout geschreven.
                        30 februari zal er nooit komen en 2009 is pas over twee jaar 😉

[quote=”Setakira”:1ub3l11o]En hebt ge geen antieke wandklok? Das meer iets voor mij, ik kan niet tegen polshorloges, draag er al 17j geen meer en mijn laatste zakhorloge is stuk gegaan 9j geleden…

Ik heb mijn natuurlijke klok om de tijd bij te houden. Het is nu 4u86 op maandag de 30ste februari 2009. Ben er niet veraf hé 😆 [/quote]

😆 😆 😆 4u86 😆 😆 ik zie al wandelen met die wandklok aan u pols 😆

Ik ben ook een horlogeliefhebber en kan geen etalage met horloges zomaar voorbij wandelen.
                            Doch (momenteel) kan ik om budgettaire redenen niet veel dure horloges aanschaffen.
                            Ik zal als er tijd is eens fotootjes maken van diegene die ik nu heb.

En hebt ge geen antieke wandklok? Das meer iets voor mij, ik kan niet tegen polshorloges, draag er al 17j geen meer en mijn laatste zakhorloge is stuk gegaan 9j geleden…

Ik heb mijn natuurlijke klok om de tijd bij te houden. Het is nu 4u86 op maandag de 30ste februari 2009. Ben er niet veraf hé 😆

Zonder over de waarde na te denken vind ik de Tag Heuer echt 😯 waaw 😯

14 reacties aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.