houdt er iemand garage sale??

Home Forum Zeverhoekje houdt er iemand garage sale??

• Maker
    Discussie

• Luke
    Deelnemer

heeft er iemand een hangar[size=59:35wf5l8z](zoals in Portugal??)[/size] geërfd en is ie nu aan t uitverkopen??

hier is de LINK

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
      • is inderdaad de persoon van de link

ik ken hem persoonlijk vrij goed en heb er in het verleden ook een aantal keren mee gehandeld een kennnis heeft zelfs enkele wagens voor hem opgeknapt en zeer correct alles afgehandeld

toffe kerel

heb er in der tijd mijn elfje gekocht en zoals sommiggen op het forum mijn autotje kennen denk ik toch niet dat ik in het zak gezet ben

een zaken man met principes en als je niet voldoet dan kan je het afbollen zaken zijn zaken en zo werkt het

en de reden van tussen 18 en 20 u is omdat hij dan op zijn kantoor is en dan kan je hem bereiken
        vind het een goed principe overdag kan hij doen wat hij moet doen en tussen die uren staat de telefoon rood gloeiend

en die kerel heeft een grote passie vooor voertuigen en zelfs vrij grote auto verkopers hebben voertuigen van hem in de showroom of garage staan

ieder zijn gedacht maar als je hem kent is een super toffe kerel

Aha dus toch dezelfde.
          Daar het Overpelt en niet Lommel was heb ik mijn vermoeden weggedrukt.
          Idd niet de goedkoopste aanbiedingen , al is die Saab 9.3 wel goedkoop 😉

Klopt Johan, nu je het zegt!

Nog even verder gezocht en dus de link gevonden tussen adverteerder “Pol Poot” en “Jules Let”…

Als je bij de onderstaande advertentie goed kijkt op de foto zie je achter de Ferrari mondial ook de zilveren 550 Spyder replica staan… advertentie is van “Jules”… terwijl het “Pol” is die de Spyder adverteert…

Ook zit er serieuze gelijkenis in de advertentietekst… beschrijving begint met nummer, en dan enkel telefonische reacties tussen 18u en 20u en tussen 19u en 20u…

Dus misschien straks eens telefoneren en vragen wie hij is… Jules of Pol 😆 🙄

http://www.kapaza.be/Autos/Ferrari/2593 … _3200.html

Zo goedkoop vind ik het nu ook niet.

heb het vlug even opgezocht… volgens mij is het in onderstaand topic al ter sprake gekomen…

http://www.clada.be/porscheforum/viewto … &start=345

Hij verzamelt volgens mij niet echt… hij koopt en verkoopt maar geeft zich uit als verzamelaar omdat alles lang blijft staan…

De wagens zijn allemaal in relatief slechte staat volgens mij.

Hij is hier een tijdje geleden nog ter sprake gekomen, maar toen adverteerde hij onder een andere naam, iets wat meer op zijn eigen naam leek…

Men heeft mij gezegd dat deze man nog al in het verleden zo garage sales heeft gehouden. Gij verzamelt auto’s, en verkoopt die weer na x-aantal jaren.

S2

Ik vind zijn prijzen eigenlijk niet zo aan de lage kant, als je beziet hoe lang deze wagens al stil staan.

ik vind het verdacht 😯 😯

Ik wil ook wel eens gaan kijken.
                            Is nl in de buurt.
                            Dave , kan je niks regelen ❓

Niet buiten maar in een oude kippenstal, daar zitten grote luchtgaten in het dak waar veel stof en wind door binnenkan, en waarschijnlijk ook wel vocht en nattigheid

[quote=”knoet”:11jtvca0]amai daar staat wa binnen 😯 [/quote]

Inderdaad…alleen jammer dat het erop lijkt alsof het allemaal ook zéér lang buiten heeft gestaan 😆 😆 😉

amai daar staat wa binnen 😯

WB

Amai, kwil daar wel eens gaan kijken……..niet zo heel ver van hier…. 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.