Houten ‘vlinderstuurtje’ 911S 1966

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Houten ‘vlinderstuurtje’ 911S 1966

• Maker
    Discussie
  • Voor het 911S-project zoek ik nog een houten vlinderstuurtje.
    Tips zijn welkom!!

21508786_1_m.jpg

Eveneens gezocht ‘Groen’ glas voor dezelfde wagen…

Alvast bedankt!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Bedankt voor de reactie!
      Het houten stuurtje van enkele reactie hierboven (van 1800 euro ) is een ‘gewoon’ houten stuurtje en is niet afkomstig van een 911S. Een S stuurje heeft in het hout nog een aluminium lijst verwerkt.
      Inmiddels nog wat aanbiedingen gehad met prijzen van 3 a 3500euro…

Nu aan het onderhandelen met een belg die via via misschien wel iets weet liggen. Afwachten dus…

+1 op te letten voor hetzelfde met aankopen vanuit Zwitserland

[quote=”porsche” post=148861]
          Het bijgevoegd document van de afzender vermeld altijd de waarde en hierop wordt je extra belast.
          Buiten de shipping kost heb ik douane kosten moeten betalen + admi.fee + btw.[/quote]

Heb ook dergelijke ervaring gehad met een op ‘t eerste zicht goedkope aankoop in de USA. :bounce:

[quote=”de_koen” post=148856]mss als tijdelijke oplossing [/quote]
            Ik heb vorig jaar 2 zonnekleppen besteld bij Sierra Madre en ben gestraft door de extra kosten die er bijkwamen omdat het van de USA kwam.De website vermeld dat ze dezelfde dag versturen maar ik heb wel 8 weken op mijn pakje moeten wachten.

Het bijgevoegd document van de afzender vermeld altijd de waarde en hierop wordt je extra belast.
            Buiten de shipping kost heb ik douane kosten moeten betalen + admi.fee + btw. Gouden klepjes. 😕

In het huidig geval zou het stuurtje weleens heel duur kunnen worden. Dit maar ter info 😀

De goedkoopste manier als overbrugging zijn vlgs. mij de houten stuurtjes die men gebruikt voor de replica Speedsters.
            In Nederland zit iemand die daar +- 150 euro voor vraagt.

Hier kan je ook een alternatief vinden. Niet origineel maar wel de tijdsgeest respecterend.
              Ook de Centre caps van Porsche zijn verkrijgbaar.

als ik zo een stuur had zo ik een extra toerke rond de fortisbank draaien en flink op de claxon duwen want dit brengt beter op dan hun :what: :mrgreen:

hier eentje voor 1,8K met een sexy Frans accentje 😉

Ok, het is officieel… Sommige mensen zijn zot aan het worden!

Heb inmiddels al enkele exemplaren aangeboden gekregen met prijzen tussen 5 & 10.000euro!!!!! 😯
                      Stuurtjes die momenteel als decoratie gebruikt worden hoewel ze eigenlijk in een wagen zouden moeten gemonteerd zijn… Sommige proberen er duidelijk hun slagje uit te slaan! 😕

Klopt! Heb er inmiddels al enkele aangeboden gekregen.
                        Prijzen tussen 17 & 2500euro… met werk dan nog!!

Indien ik een origineel stuurtje op de kop kan tikken is het laatste ontbrekende stukje wel gevonden… Dan gaat het over een 911S tot in het kleinste details! 🙂

Voorkeur gaat uit naar een origineel, al dan niet met werk.
                            Diameter is als ik mij niet vergis 400 of 420mm?
                            Bedankt alvast voor de link!

Ik vermoed dat je hier wel goede kwaliteit zal vinden:

Porsche 911

Zoek je een origineel stuur of mag het ook reproductie zijn?
                                Welke diameter is dat juist? En welk soort hout?

Bedankt alvast voor de reactie!

Voorruit, achterruit & linker zijruit heb ik al op de kop weten te tikken.
                                  Rest is nieuw (voorlopig) niet meer leverbaar.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.