Houtinleg 996 4 S

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Houtinleg 996 4 S

• Maker
    Discussie
  • Ik heb een vraagje, misschien dat jullie me kunnen helpen.
    Ik heb op het dashboard donkerbruine hout inleg. Deze is echter op twee plaatsen gebroken. Weet iemand waar ik hiervoor terecht kan om dit te herstellen ?

Alvast bedankt !

mvg

Frank

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Ik was gisteren bij Van Beurden om dit even te bespreken… een nieuwe houtinleg kost +/- 560 Euro per kant, is dus 1120 Euro voor een vervanging. Zonder werkuren en BTW.
      Zullen plastic inleg stukjes worden, komen op 70 Euro per stuk.

Heb dan maar geïnvesteerd in andere velgen(Fuchs)… veel beter en heb er veel meer rijplezier aan.

Bedankt voor de antwoordjes mensen.

Topic mag afgesloten worden

FG Porsche of Van Kessel oid moet dat toch liggen hebben?
        Qua kleurverschil: neem alle houtinleg eruit, fijntjes opschuren en eens overgaan met een busje zilver et voila: een moderne auto! 8)

Kunnen deze gebroken stukken niet vervangen worden door nieuwe stukken (als deze nog verkrijgbaar zijn?).
          Of anders demonteren en laten overtrekken met echt carbon? :coolness:

Leder opkuisen + zoekfunctie = klik

Het allemaal, niemand een idee waar ik dat kan laten fiksen? Ik zou ook het leder helemaal willen laten opkuisen. Dus alle tips welkom. en euh… geniet van de laatste droge momenten dit jaar, op naar een nieuw super Porsche jaar voor iedereen!

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.