Huidige Porsche 718 Boxster & Cayman gaan mee tot 2023

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Huidige Porsche 718 Boxster & Cayman gaan mee tot 2023

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • 123

Tja, ouder Porsches voelen gewoon rapper aan, das op zich normaal.
      modernere Porsches zijn voor hogere snelheden gebouwd dan voelen die lager snelheden minder spannend aan

Kruip eens in een classic mini cooper en dan in een nieuwe Mini cooper…

Je kan ze moeilijk verwijten dat er betere vering op zit…

En toch is het comfort-verhaal voor mij te ver doorgeschoten. Zo kochten mijn vrouw en ik onze eerste BMW in 1988, een 324d E30, voor de jonge mensen: dat is nog zo één die even boxy is als een oude Lada. Wat? Je weet niet hoe een oude Lada er uit ziet? Laat maar.

Daarna hadden we een 325 tds E36, die reed beter (en natuurlijk pakken sneller). Dan een 320d E46, die reed héél goed. Daarna is het bergaf gegaan! Minder gevoel, meer en meer comfort. Onze 420d van 2016 is eigenlijk gespeend van alle gevoel en nog slechter dan de 320d touring voorganger uit 2006.

123

19 inch met runflats monteren
          uwe pasm hard zetten
          waar mogelijk nog eea van isolatie eruit slopen
          en eventueel nog beetje verlagen

komt wel goed 😉

[quote=”DeePee” post=275379]
            verder nog meer nieuws:Bis 2027 sollen alle Modelle elektrisch werden – nur der 911er nicht[/quote]

Dit komt nagenoeg overeen met wat ik hoorde. Alleen werd er daar 2029 gezegd, en werd er gezegd “behalve de GT producten”.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.