Hulp

• Maker
    Discussie
  • Hallo heb is een vraag heb een 964 turbolook zien staan. Deze heeft vroeger bij porsche en classic in wommelgem te koop gestaan. De man krijgt de auto blijkbaar niet ingeschreven omdat die breed is nu. Heb horen zeggen dat je met gewoon velgen en zonder spoorverbreders het wel zou lukken door de controle te geraken? Hij zou ook lekken en zou rondom opnieuw gespoten moeten worden, dat is toch ook een grote kost denk ik? Door die twee redenen gaat hij weg. Kent iemand de wagen het is een blauwe? Ze vroegen eerst 22000 en is dan voor 18 weggegaan. Is dat de moeite en op wat moet ik letten ga van de week kijken? Is het belangrijk dat de uitbouw in ijzer is en niet in polyester? groetjes en alvast bedankt…..

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Verstandige beslissing, ik heb er in het verleden zo ook al een aantal gehad die ik enkel nog als export kon verkopen wegens in ons eigen landje niet op de baan te krijgen…
      En ik denk dat ik elke mogelijke route om ze ingeschreven te krijgen wel gevolgd heb…

0

Hey,bedankt voor je reactie. Het is een 964 met airbags denk 1991. Ja de man ligt zelf in proces omdat hij hem niet op straat krijgt.Zal hem wel ff bellen en zeggen dat ik toch voor een andere zal gaan. Je zal me waarschijnlijk een hele hoop miserie en teleurstelling hebben bespaart. Mooi is die kont wel maar dat weegt niet op tegen de rest en het gaat niet over een euroke he. BEDANKT

0
        Wim

Beau, als je voor een Kelly gaat zoals wij dat noemen, zult ge uw naam eer aan doen. beau-flop. 😉

Van mijn kant uit zeg ik plastic of metaal, hij is niet meer origineel en zal altijd moeilijk te verhandelen zijn. (lees minder opbrengen)
          En wat is de basis van de 964 Turbo, 964 of een ouder type dat omgebouwd is??
          Ik weet dat er velen vallen voor die dikke kont, maar blijf eraf. 💡
          We hebben er ooit een gedaan voor een mede forummer, die was ook uitgebouwd in metaal naar turbo look (origineel een 2.7S) en staat daar nu nog, heeft er alles aan gedaan, maar kreeg hem op geen manier op platen, ook niet met de smalle originele velgen en banden eronder.
          Dus rijdt nu op O platen, en moet genoegen nemen met een pak waarde vermindering.

0

Het gebruik van enkele leestekens zou hier niet ongepast zijn.

0
          4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.