- Dit onderwerp bevat 50 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
3 juni 2013 om 19:39
Hallo,
Zoals ik ook al aangegeven heb in mijn ‘stel jezelf even voor’ draadje ben ik op zoek naar een 911 uit de 80’er jaren. Ik verkies een Carrera 3.2 maar overweeg eventueel een SC 3.0.
In dit draadje zal ik mogelijke kandidaten posten.
Eerst nog even verduidelijken wat mijn wensen wel/niet zijn en waarom, zodat jullie dit in je achterhoofd kunnen houden bij becommentariëren van mijn voorstellen;
– budget momenteel max €20.000, dit omdat ik dan nog een fijne pot overhoud om eventuele dringende gebreken aan te pakken
– mechanisch (motorisch/transmissie en carrosserie) in orde; dus loopt goed, droge motor en geen (on)verwachte roest
– hoeft qua uiterlijk helemaal niet in showroom staat te zijn aangezien ik momenteel geen perfecte plaats heb om mijn wagen te stellen (enkel overdekt, geen garage) en ik het heel jammer zou vinden om een Spic&Span P’tje te moeten mishandelen
– eens we wel een garage zullen hebben (bouwplannen beginnen al een klein beetje vorm te krijgen in de hoofden van mijn vriendin en mezelf) laat ik wel de buitenkant grondig onder handen nemen
– ook binnenin hoeft niet prachtig te zijn, ik denk er sowieso aan om het interieur professioneel te laten reinigen en kleine herstellingen te laten doen, en houd daar ook nog wat budget voor achter de hand
– een 964 ombouw mag zeker omdat herverkoopwaarde niet belangrijk is voor mij, ik zoek gewoon een fijne Porsche die goed rijdt en nog lang meegaat (en de look van een 911 die omgebouwd is staat me op foto alleszins wel aan tot nu toe)Graag hoor ik van jullie dus wat er eventueel fout kan zijn of net goed kan zijn aan de wagens in kwestie -voor zover dit te beoordelen is natuurlijk adhv een advertentie- en of het dan ook de moeite kan zijn om een kandidaat al dan niet eens IRL te gaan bekijken en inspecteren.
‘Just to get the feel of it’ :driver:
Indien ik overtuigd geraak om te kopen zal ik altijd eerst een inspectie laten doen bij een officiële Porsche-dealer!Alvast bedankt 🙂
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.