Hulp bij zoektocht naar carrera 3.2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Hulp bij zoektocht naar carrera 3.2

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 99)
    • Hoe groot is da kans dat die Duitser morgen effectief de wagen komt ophalen denk je 🙄

Heb in mijn zoektocht ook verschillende keren deze stoten meegemaakt, jammer genoeg. Ook mijn huidige Porsche was reeds 3 maal gereserveerd met voorschot maar staat raar genoeg wel in mijn garage.
      Roestblaasjes op de voorschermen = bijna zeker problemen op de andere gekende plaatsen.
      Bij mijn weten G50 vanaf modeljaar 87, voor meer info en wat nederlandse poëzie verwijs ik graag door naar onderstaande link 😛

G50 poëzie

Ben gaan kijken, maar geen aankoop gedaan

Europese wagen, mijn favoriete kleur, gebruikssporen conform de kilometerstrand, schadevrij.
        Blaasjes in de lak op beide voorschermen, dus lakwerk nodig. Heeft het laatste jaar stilgestaan en er werd aan gewerkt om hem in orde te brengen. Dus starten van de motor vandaag niet mogelijk en proefrit dus uiteraard ook niet. Als ik over een AKK begon kwam er een verhaal van een Duitser die de wagen sowieso morgen zal komen ophalen (als dit niet doorgaat dan is er geen probleem voor een AKK op mijn kosten). Er waren heel wat papieren bij en facturen, maar alhoewel het een G50-model is, zou hij uit 1985 dateren (kan dit?). Daar keek de eigenaar zelf een beetje van op. Ik heb het chassisnummer niet gecheckt (had ik achteaf gezien toch eens moeten doen) en ben met spijt in het hart weer huiswaarts gekeerd.

Meer geluk volgende keer

de foto,s zijn een beetje wazig als ze uitvergroot worden, kan daardoor ook niet precies uitmaken wat er daar aan die rubber van de passagiersdeur gelijk scheelt(tenminste op die wazige foto!), maar is zeker de moeite om nader te bekijken, ongeacht er natuurlijk over smaken niet valt te twisten (bvb die velgen op dat model… wat voor onze puriteinen niet door de beugel zal kunnen 😀 )

Deze lijkt me een eerlijke wagen:

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?smid=SJ-SM-DP-S&id=226241893

Slechte foto’s, dus ik heb vanmiddag een afspraak om eens te gaan kijken en zal eerst nog eens de tips over de aankoop van een oude luchtgekoelde doornemen. AKK bij Vanbeurden probeer ik ook te vragen.

Is deze wagen toevallig gekend bij de forumleden?

Bully mooie 3.2 in Twente maar wat een prijzen . 🙄 .
              Alhoewel we misschien binnen enkele jaren zullen zeggen dat dit een mooie prijs was .De toekomst zal het uitwijzen .

Geen probleem Hellraiser.

De wagens lijken inderdaad op elkaar, alhoewel ik denk dat de originele WTL iets anders is van kleur.
                De niet-originele was ook al een G50, de originele WTL is nog een 915.

Hoi Johan,

er stond slechts 1 foto op de website en gezien ik wist dat jullie
                  die van Ed hadden opgekocht en deze als 2 druppels water erop lijkt,
                  veronderstelde ik dat het idd om die van Ed ging.

Mijn excuses 😉

Bij de dealer. klikhierop Kost wat, heb je ook wat 😉

[quote=”Hellraiser” post=114728]Die WTL targa is mij bekend en komt van een kennis van me in Nederland (Edje Pirouetje)

Waar ze het halen dat het een originele WTL is, is me onbekend want volgens
                      Edje zelf was hij indertijd door een Porsche garage omgebouwd. De lak begint zelfs al
                      enkele blaasjes te vertonen op de lasranden.[/quote]

De WTL targa die gaat binnenkomen is een originele Duits geleverde WTL met optiecode M491. Dus een zeer zeldzaam exemplaar.

Hellraiser verwart denk ik deze originele WTL targa met een niet-originele targa turbolook die we eerder dit jaar verkocht hebben. De niet-originele turbolook had inderdaad wat lakschade en roest aan de turbo uitbredingen. We hebben deze wagen helemaal uit elkaar gehaald, nieuwe balken in gelast, nieuwe verstevigingen, nieuwe dorpels, enz. enz. enz.

Dus voor je begint commentaar te geven op een aangeboden wagen, eerst even kijken of je het wel over de juiste wagen hebt.

[quote=”Gette” post=114703]Je bedoeld zeker de espressobruine van Walter geweest hier op het forum. Da was idd. ne mooie!
                        Komt er blijkbaar nog 1 binnen, dus zo zeldzaam zullen ze wel niet zijn in die kleur. :D[/quote]

:happy: grappentrommel

Die WTL targa is mij bekend en komt van een kennis van me in Nederland (Edje Pirouetje)

Waar ze het halen dat het een originele WTL is, is me onbekend want volgens
                          Edje zelf was hij indertijd door een Porsche garage omgebouwd. De lak begint zelfs al
                          enkele blaasjes te vertonen op de lasranden.

Die WTL die gaat komen in denk ik (aan de fotos te zien) ook een japanner. Zijn die dan van duitse makelij?

Er is wat verwarring:
                              Van de wagens in Wallonië denk ik dat er een verkocht is (blauw met Carrera-stickers). Met Dekens heb ik al gemaild en gebeld, altijd snel en duidelijk antwoord. Op het moment heeft hij enkel een 930, maar dat is voor mij, als beginner, wat te hoog gegrepen. De bruine, die binnenkomt is een Japanner en die zou ik graag eens zien.

[quote=”Egheuens” post=114702]Ik heb al eens gemaild om wat meer informatie en foto’s te verkrijgen, maar (nog) geen antwoord. Ik denk dat er een ondertussen al verkocht is, want niet meer te vinden op de website van de handelaar.[/quote]
                                die is inderdaad verkocht.
                                Bij Johan kan je beter ineens telefoneren 😉

Je bedoeld zeker de espressobruine van Walter geweest hier op het forum. Da was idd. ne mooie!
                                  Komt er blijkbaar nog 1 binnen, dus zo zeldzaam zullen ze wel niet zijn in die kleur. 😀

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 99)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.