Hulp bij zoektocht naar carrera 3.2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Hulp bij zoektocht naar carrera 3.2

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 99)
    • Ik heb al eens gemaild om wat meer informatie en foto’s te verkrijgen, maar (nog) geen antwoord. Ik denk dat er een ondertussen al verkocht is, want niet meer te vinden op de website van de handelaar.

Op t eerste zicht wel 2 mooie exemplaren, nog nooit iets (slecht?) van de handelaar gehoord of gelezen…Wel redelijk duur. Toch ns gaan poolshoogte nemen, kost niets.
        Over t laatst stond er een prachtige 3.2 te koop bij Porsche Dekens, in een schitterende weinig te ziene kleurencombinatie : koetswerk in chocoladebruin metaal en “mokka” achtig interieur, werkelijk in prachtstaat. Verkoopprijs onbekend.

Kan het dat gezien de schade aan de passagierszetel meer km aantoont dan de 89k km?

Neen, ik ben nog niet geweest. Geen tijd gehad vorig weekend en ook de prijzen schrikken mij een beetje af. Alle feedback over deze handelaar is echter welkom en misschien moet ik het dit weekend toch maar eens proberen.

[quote=”Egheuens” post=114331]Om even de draad terug op te pakken 🙂 Deze vind ik op autoscout in de duurdere prijsklasse, maar precies wel de moeite om eens mijn Frans op te poetsen:

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=222914524&cd=634867712810000000&asrc=fa%7cs

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=223783138&cd=634884147790000000&asrc=fa

Ze staan bij dezelfde handelaar, papieren lijken erbij te zijn en tweedehandsgarantie wordt gegeven[/quote]

ben je de wagens al gaan bekijken? of kent iemand deze firma?

Wim

Antenne zit normaal op het rechter voorscherm, en is elektrisch.
                Pas vanaf de latere types ’86 is de voorruit antenne gekomen, dus zal deze wel hebben.
                Dus antenne zal voor de telefoon o.i.d zijn, of in raam kapot, want is een zwakke schakel die verbinding aan het raam.

Ik vind die met de carrera-stickers wel leuk, maar er zijn maar weinig foto’s op de site, enkel de buitenkant. Ik weet ook niet wat dat antennetje op het dak staat te doen. Zit dat normaal niet ingewerkt in de voorruit ❓

Ben deze ook al tegengekomen, maar waarom zijn die nu halfweg gestopt met dat blok af te stomen ?? Hij was nu bijna terug volledig proper…..voorlopig 🙄

Prijzen zen er niet naast, denk dat ik na mijn mechaniek revisie de mijne ga verkopen voor een 45.000 euro :sleep:

Om even de draad terug op te pakken 🙂 Deze vind ik op autoscout in de duurdere prijsklasse, maar precies wel de moeite om eens mijn Frans op te poetsen:

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=222914524&cd=634867712810000000&asrc=fa%7cs

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=223783138&cd=634884147790000000&asrc=fa

Ze staan bij dezelfde handelaar, papieren lijken erbij te zijn en tweedehandsgarantie wordt gegeven

XXX

Wim, mooi hoor en ook in ‘t rood. Wij Belgen kiezen meestal van die doodse kleuren voor onze wagens, kijk maar naar de mijne 🙁
                        Mij is opgevallen dat in mijn ’84 targa ook een teller tot 300 staat??? Origineel? Misschien gelijk de verklaring waarom er een Whale Tail op staat en ik nu een spare carrera spoiler achterklep gekocht heb om ‘m origineel te zetten…
                        Op den duur kan je gewoon niet meer volgen 😕

Als ik ‘m zo zie staan… :applaus:
                          Waarom niet? 😉

Ik zou ook niet nee zeggen 😮

Ik vind hem heel mooi in het rood , :lekker: .

[quote=”cabrio wim” post=114285]Dit was hem een 3.2 van bouwjaar 1983, wat officieel niet kon, maar nummers klopten wel.
                                Deze was zo perfect van passingen e.d dat ik daarna nooit meer zo eentje gevonden had.
                                Stond op een turbo onderstel, turbo stuur inrichting, en wat er met de motor gebeurd was weet ik niet, maar zat een teller in tot 300 km/h, en tikte ook zonder problemen de 285 aan.
                                En als ik hier aan denk wat ik toen verkocht heb. 😥 😥

En was die mooi in het rood of niet, vuur maar af. :lekker:[/quote]

In een andere kleur had hij nog veel mooier geweest :mrgreen:
                                Is dat niet braaf gezegd 😀

Heeeeeeel mooi Wim :respect2: 😯

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 99)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.