Hulp bij zoektocht naar carrera 3.2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Hulp bij zoektocht naar carrera 3.2

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 99)
  • Wim

Dit was hem een 3.2 van bouwjaar 1983, wat officieel niet kon, maar nummers klopten wel.
      Deze was zo perfect van passingen e.d dat ik daarna nooit meer zo eentje gevonden had.
      Stond op een turbo onderstel, turbo stuur inrichting, en wat er met de motor gebeurd was weet ik niet, maar zat een teller in tot 300 km/h, en tikte ook zonder problemen de 285 aan.
      En als ik hier aan denk wat ik toen verkocht heb. 😥 😥

En was die mooi in het rood of niet, vuur maar af. :lekker:

[quote=”Mikey” post=114267]

in mijn ogen mag er maar 1 wagen rood zijn allee eigelijk 2 en ze komen van Italy rara :relaxman:[/quote]

Ne… Fiat!!! :respekt: :relaxman:

(heb het ook niet voor rood 😳 )

[quote=”Mikey” post=114267]oeps zal volgende keer eens goedkijken naar rooie Marie :engeltje:

in mijn ogen mag er maar 1 wagen rood zijn allee eigelijk 2 en ze komen van Italy rara :relaxman:[/quote]

Ik zeg altijd “algoed dat smaken verschillen of we zaten allemaal ….”

oeps zal volgende keer eens goedkijken naar rooie Marie :engeltje:

in mijn ogen mag er maar 1 wagen rood zijn allee eigelijk 2 en ze komen van Italy rara :relaxman:

Wim

Wat is er mis met een rooie 😈
              En heb je toen de foto niet gezien in onze hal van mijn rooie Marie, dat is de enige waar ik spijt van heb dat die naar Frankrijk gegaan is, zeker toen ik later wist dat dit een demo/proef 3.2 model geweest is van Porsche uit ’83.

[quote=”bladerunner” post=114115]Welkom en veel plezier met je zoektocht.

Deze is weer eens in prijs gezakt, lijkt mij een mooie :engeltje: [/quote]

Maar een rooie :puke:

XXX

Ik lees dat Dekens een Targa WTL verwacht in december. Als dat niet exclusief is… Mijn mening toch :first:

ook een mooie maar wel cabrio:
                    http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?smid=SJ-SM-DP-S&id=224987886

Uitzonderlijk lage km-stand … indien dit klopt mooie prijs.

Johan Dekens krijgt een gelijkaardige (Japanse) 3.2 binnen, vast en zeker ook de moeite 🙂

Wim

Als het die dan van ex forummer Walter is geweest, was dat inderdaad een mooie voor een mooie prijs.

Soms moet je iets durven, maar dat is altijd moeilijk. 💡

Ondertussen heb ik wat rondgebeld en zou ik dit weekend wat wagens moeten kunnen gaan bekijken, afhankelijk van de weergoden. De bruine SC is ondertussen verkocht, jammer maar helaas!

Eric

Als je naar die in Arendonk gaat kijken kun je het misschien bij Vanbeurden in Retie vragen.

Hebben jullie eventueel suggesties bij wie ik een AKK kan laten uitvoeren in het Antwerpse? Ik was in het begin van mijn zoektocht binnen geweest in het Porschecentrum in Antwerpen en daar bedroeg de wachttijd voor een afspraak 1.5 maand. Uiteraard deels door de drukte ivm winterbanden, maar normale wachtijden bedragen 2à3 weken.

Eric

Wim

Als ik die auto (bruine) zie, denk ik dat die van oud forumlid Walter geweest is.

Was 6 jaar geleden een plaatje toen ik er voor het laatst aan (hobby) gewerkt heb.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 99)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.