HULP GEVRAAGD BIJ WEDSTRIJD

Home Forum Zeverhoekje HULP GEVRAAGD BIJ WEDSTRIJD

• Maker
    Discussie
  • Beste vrienden,

WE HEBBEN EEN “BOOST” NODIG !

Mijn broers Andy en Christophe zijn allebei bijna even gek als ik en doen mee aan een wedstrijd om 14 dagen lang in een TOYOTA GT86 te mogen rondrijden :driver:

Ze hebben beiden de afgelopen weken reeds een driftstage gewonnen van 3u en nu willen ze graag de hoofdprijs in de wacht slepen !

Vanavond, 31/01/2014 om 23.59 uur, loopt de wedstrijd af ! Het is zeer spannend en het zal een titanenstrijd worden… momenteel staat de eerste op 1.867… wij volgen met 1.804 stemmen, de derde volgt op 1.697… die 63 stemmen betekenen absoluut niets wanneer jullie ons even willen helpen !

TER INFO : wanneer je na het uitbrengen van een stem je internet verbinding (“mobiele gegevens” op Samsung S4) even uitschakelt, kan je via de link opnieuw een stem uitbrengen bij het inschakelen van de internetverbinding… en dit zo vaak je maar wil… blijkbaar hebben de andere personen dit ook al lang door :bounce:

Graag jullie stem(men) op onderstaande link :

http://www.autowereld.be/2014/01/21/autowereldgespot-gt86-autowereld-parkingc/#

Misschien moeten wij in de toekomst ook eens een wedstrijd organiseren om bv 14 dagen met Mushroom zijn Jubilé te mogen rijden :drink:

Groetjes,

Yves.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Een uurtje voor het einde van de wedstrijd een kleine update… de laatste twee uren wordt er niet meer gestemd… de tweede en derde plaats achter ons gelaten met respectievelijk 2.713 en 2.257 stemmen :ass:

‘k denk dat de GT86 binnenkort 14 dagen in de streek van Affligem zal rond toeren, tenzij plaats twee nog gauw een sprintje trekt richting 3.780 stemmen :coolness:

De rijstage – die door Jeffrey VAN HOOYDONK zal worden gegeven – is mooi meegenomen :driver:

Aan iedereen die ons naar de overwinning heeft geholpen, oprechte dank :first:

Oeps toevallig nog eens gestemd :mrgreen: :drink:

done, succes :first:

Bestekes,

Het ziet er heel goed uit… nog zo’n 05.30u te gaan en onze teller staat reeds op 3.193 ! stemmen… de tweede deelnemer volgt met 2.710 stemmen… ruime voorsprong dus maar we stemmen verder :happydance: alvast bedankt om te stemmen… deze namiddag stemde ik 5x per minuut :relaxman:

S2

Done, veel succes!

Bij deze.

done

[quote=”cabrio wim” post=157587]Ik kan niet stemmen als Nederlander. :([/quote]Nativ?…….. 😉

Wim

Ik kan niet stemmen als Nederlander. 🙁

Done

clicked 🙂 op verschillende devices.

wat is de tussenstand nu?

XXX

Voila 😀

J

done,

geen IT nerd op het forum die vanop het TOR netwerk kan stemmen??? ik geloof dat die zoveel kan klikken als hij wil…

Bedankt Bert V en Angelo… even tussenstand… 100 stemmen achter 🙁

C’mon Porschisten !

:up: done

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.