Hulp gevraagd (opgelost)

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Hulp gevraagd (opgelost)

• Maker
    Discussie

• Wim

Hoi mannen, ik zit met een serieus probleem. :bounce:

We hebben een 3.2 binnen staan die onderweg stil gevallen was en niet meer aan de praat te krijgen is.
      Ik heb via Porsche een paar meetpunten door gekregen voor op de stekker computer te meten, en als deze circuits goed waren zou het volgens hun zeker de computer zijn.

Heb alle mensen uit de buurt hier al gehad, maar zij allemaal 3.0 of 964 ers.
      Heb bekende leveranciers in de buurt al gebeld maar hebben ook niks op voorraad, of willen niet doen wat ik vraag. :think:

Nu mijn vraag, heeft niemand zo’n 3.2 computer op voorraad liggen, of is er iemand bereid om eens tot ons te komen voor te mogen testen.

Wat hebben we gedaan.
      Alarm is door leverancier ook al getest en daar ligt het niet aan.
      Standaard alarm is afgekoppeld, door ombouw modern systeem, dus ligt er nutteloos in.
      En verder relais en dergelijke al vervangen voor te testen.
      Alles op circuits doorgemeten op computer stekker naar componenten achter voor eventuele draadbreuk, maar geeft steeds ook de goede meldingen af.
      Contactslot getest en goed.
      Bougiekabels doorgemeten.
      Bobine vervangen omdat daar een kleine afwijking in zat.
      Halgevers vervangen, zat ook eentje in die op het randje was.

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
    • PB

en klaar.

Die oudjes vatten toch geregeld vuur. :mrgreen:

Wim

@python, krijgt inderdaad geen ontsteking.

@Mikey
          , de bedoeling is om die van jou er even uit te nemen en even op de andere 3.2 zetten.
          Start hij dan op die van jou wel, is het probleem opgelost en kunnen we een andere bestellen.
          Zo niet, dan weet ik het op dit moment ook even niet meer waar het dan aan zou liggen.

Ik hebeen 3.2 zoals je weet
            Maar wat is juist de bedoeling?

Sorry Wim geen 3.2 hier .
              Krijgt die geen ontsteking ?

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.