- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
19 maart 2008 om 22:01
Hey allemaal!
Ik ben een laatstejaarsstudent grafische vormgeving, en ben momenteel ben ik bezig aan mijn afstudeerproject. Al mijn hele leven ben ik een grote Porschefreak, en mijn eindwerk zal dus ook over deze legendarische autobouwer handelen.
Het plan is een vernieuwend en alternatief Porschemagazine op poten te zetten, dat zowel qua vormgeving als qua inhoud totaal anders zal zijn dan alles wat er reeds op de markt is. Dit is echter een enorm werk om alleen te klaren, daarom vraag ik nu een beetje hulp..
Heb je grappige verhalen, ongelooflijk nieuws, straffe foto’s,.. je eigen ervaringen en mening, anekdotes,.. alles wat van ver of dichtbij met Porsche te maken heeft en anders is dan anders – out of the ordinary – laat het me alsjeblieft weten! Je mag alles posten wat er in je opkomt, ook als je niet zeker bent dat het de moeite waard is.
Ik ben dringend op zoek naar interessante en ongewone inhoud/artikels voor het magazine-in-spé, dus elke input is meer dan welkom!!Veel dank alvast!
Grtz
PB
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.