Hahahah,
ja, ‘n apenland kan je het hier wel noemen, de boeven zijn er sneller terug buiten dan diegene die ze aangeeft!
Verder is het niet te geloven, dat ze zich met 6500€ al te vreden stellen en ‘n schietoefening op ‘n helikopter van de police..
En ze hebben hem zelfs niet kunnen raken, tja dat heb je hé..als je niet regelmatig met je schietspul in ‘n schietstand gaat oefenen…maar ja, ze zullen geen taal kunnen spreken, schrijven, of ze hebben nog geen vaste verblijfplaats in dit landje (cel), om hun wapenvergunning aan te vragen…en last but not least….je mag ongeveer ‘n klein jaartje wachten voordat ze door de papiermolen zijn, om je aangevraagde wapenvergunning toe te kennen, dus, dan maar zonder…
Onze op eigen bodem gekweekte brave jongen, Dutrout, had zelfs ‘n wapenvergunning….begrijpen wie begrijpen kan!!
Verder vrees ik, als ze onze dure auto liefhebber snappen, dat er buiten z’n plunje niet veel zal terug gevonden worden….En met wat geluk, mag ie weer op onze kosten, ‘n paar jaar naar de leerschool!
Ik heb hier onlangs van ‘n buitenlandse gast met zo’n paars boekje (paspoort), ondanks dat ie al geruime tijd in dit landje logeerde, 17 jaar niet naar school hoefde, niet hoefde te werken, maar wel kindergeld kreg, een mooi vals briefje van 100€ gekregen….en je kan het al raden, politie, enz, maar ja, hij had al enkele keren in Mol gezeten om de knepen te leren….en de zaak is weeral in de papierbak belandt….Hij is onvindbaar..volgens de autoriteiten!
Ik heb in m’n zaak ‘n sticker opgehangen…Bij diefstal of vandalisme, bellen we eerst de ambulance en dan……de politie.…en ‘n flinke rubberen darm met op het uiteinde ‘n flinke prop lood….je mag ze ook niet te hard aanpakken é…maar het veegt, en geloof me dat het de muggen zeker van hun rugske zal weg jagen….plezier hoeft niet altijd eenzijdig te wezen!!
Het is hier het aards misdaad paradijs…kijk maar es naar die turkse bende, geen veroordeling….ze mochten wapens, munitie, springstoffen enz….in huis hebben, het meneerke, de staatsveiligheids informant…ik zit al meer dan bijna 2 jaar te wachten op de verlenging van m’n wapenbezit….begrijpen wie begrijpen kan!
En intussen al ruim 4 weken aan ‘t wachten op m’n homologatie papierke om ‘n porsche op de Vlaamse misdaadwegen los te laten…
Nogmaals, het wordt tijd dat we wakker worden en die pummels in Brussel de laan uit sturen en er es ‘n deftig team laten huisvesten.
Ik ben geen racist, in Canada ben je van harte welkom, maar daar sleep je dan wel ‘n fortuin naar toe en je mag er ook al meteen aantonen wat je er gaat uitvoeren om de kost te verdienen….geen racisme, maar realisme….hier krijgen ze zonder OOIT maar 1 poot in werk uit te steken ‘n huis, waar ze dan ook nog voor gaan reclameren dat er geen sataliet geinstalleerd is en dat ze in de badkuip er niet met z’n vijven in kunnen….verder komen ze ff aankloppen bij de kas voor het kindergeld, want ze hebben ‘n dozijn nakomers, en dan komen ze ook nog in aanmerking voor ziekte verzekering, gratis bus en tramkaarten, telefoon voor het internationale verkeer, ze krijgen integratiecheques, waar ze 3 keer per week mee naar de videotheek gaan om wat rambofilms te verzilveren en ze mogen ook nog gratis ‘n talencusus volgen, om het hun geheel naar hun zin te maken, mogen ze voor de rest, alles wat niet te vast en te heet is meenemen, ze moeten toch onderhouden worden door de gemeenschap, dat scheelt weer ‘n hoop papierwerk..en tja….mocht er nu toch nog eentje werkwroeging krijgen, dan gaan ze het verdiende geld netjes en ook nog gratis versturen naar hun kamaraden in het thuisland…tja….auto verzekeren, dat is niet aan de orde, tot ze ‘n accident hebben…Dan verstaan ze niemand die vlot 4 talen spreekt…en bellen ze ff naar ‘n kamaraad verzekeringcornuit…en hups, jij staat weer in de zeik! En tja…er moet ook nog gedaan worden aan familie hereniging..Dus hun kamaraden zijn er sneller dan jij met ‘n boeiing….en het landje loopt stillaan vol met vrijetijdsbesteders….en ook de weg naar het geloof moet onderhouden worden, vreemdsoortige gebouwen waar het gat naar de ozon gericht dient te worden…gesproken van ‘n gat in de ozon! Maar ja, je kan het ze niet kwalijk nemen, ons landje moet en zal open staan voor iedereen en alles….
Ben ik ‘n racist? Neen, geheel niet, ik kan iedereen zien leven, leven van het gewin dat ze zelf hebben verworven…en vertel nu zelf es, hoe kan je aardappelen oosten op ‘n betonnen ondergrond? Laat die mensen daarginder werk verrichten dat opbrengt en geef ze geld om eten te kopen dat ze invoeren….simpele logica, maar nee, ze moeten hier al eeuwen komen bedelen om hun lot te bezegelen, en nog steeds zien we dezelfde beelden, dikke buiken, tranen en heel veel vliegen….intussen stelen de proper mannekes de grondstoffen….En het vaticaan met de dikste wereldbank, die zal er weer ‘n pausmobieltje voor diene kwakke bol laten bij bestellen, zodat hij er bij ‘n eventueel bezoekje de zaak nog in de miljoenen kan jagen, ivm beveiliging en organisatie….wees welkome…liefst naar de maan!!
M’n vader heeft me bijgebracht, wat je zelf doet, doe je meestal voor jezelf..en wees niet jaloers op je buurman, maar doe wat hij doet, wil je hetzelfde!
En dankzij de godsdienst zijn we steeds in oorlogen verwikkeld…toffe geloofbelijdenins!
Sorry het moest me even van het hart!
Heb hart voor hun want ze zijn ook hard voor U!