Hulp van alle forummers aub!

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Hulp van alle forummers aub!

• Maker
    Discussie

• beltar
    Deelnemer

Forummers:
      Wees alert aub.
      Vorige week vrijdag 15 februari werd de 993 4S van een vriend op een heel geraffineerde manier gestolen.
      De wagen was te koop (wegens aankoop 997S) via kapaza.
      De koper kwam hem bekijken op zondag, verklaarde zich akkkoord met de koop.
      SMS-te heel de week naar mijn vriend.
      Kwam ter plaatste op vrijdag 15 februari samen met een blonde vrouw, hij gaf zich uit onder de naam van Philip Bael.
      Ze verplaatsten zich met een zwarte MASERATI 3200GT met bruin interieur.
      Nr-plaat eindigend op 005.
      De factuur werd betaald met 2 bankcheques.
      Het geld kwam op mijn vriends rekening, maar na een week was het er terug af… De bank ontdekte dat de cheques vals waren.
      GSM-nr is afgesloten…
      Alles was in detail voorbereid: De 993 moest nieuwe schijven hebben vooraan en de dader zei deze bij Verellen dadelijk te laten vervangen.
      Bij controle bleek dat ie er een afspraak had op dinsdag, maar natuurlijk niet opdook.

KIjk uit naar deze ZWARTE Maserati met bruin interieur aub !
      De 993 zal vermoedelijk het land uit zijn, toch nog de gegevens:
      porsche 993 4S
      zwart metallic
      grijs lederen inter.
      tech art uitlaat
      verlaagd
      spoorverbreders
      en: NIET ORIGINELE GRIJZE RINGEN ROND DE KLOKKEN OP HET DASHBOARD !!!
      07 1996
      chasisnr: WP0ZZZ99ZTS316515

laat de tamtam werken en verzend dit bericht naar zoveel mogelijk contactpersonen en sites!

Met dank, beltar

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 62)
      • HIER zou je het moeten kunnen zien. Bij mi start de video echter niet ;-(

Nog + 2 dagen geduld en we pakken hem 😈 😈

[quote=”beltar”:39o4qq6o][quote=”porsche914orange”:39o4qq6o][quote=”porsche914orange”:39o4qq6o][quote=”AutosDekens”:39o4qq6o]Dit zijn inderdaad schandalige praktijken!!!

Misschien wat meer info over de persoon met de Maserati? Hoe zag hij eruit, west-europeaan, zuiders type, oost europeaan?
            Welk dialect?
            enz…[/quote]
            BIJKOMENDE INFO – persoonbeschrijving verdachten:

man, + 1,85 m groot tussen 35 en 45 jaar oud, normaal gebouwd, licht kalend vooraan (lang voorhoofd), lichtbruin naar achter gekamd haar met middenstreep en met gel (wetlook), ringbaardje en deftig voorkomen, geeft zich uit als zijnde VAN HOUDT Peter, die zich legitimeert met IK nr. 002 1109916 70.
            Identiteit en IK zijn VALS !

vergezeld van een dame, + 1,68 m groot, vermoedelijk van noord-afrikaanse of mogelijk Turkse origine, lang zwart golvend haar, rookt sigaretten “Marlboro – Light”.

gevolden op forum van PCT 😉 [/quote]

Dit gaat wel over klant van BMW garage die hetzelfde heeft tegengekomen ❗ [/quote]

Is inderdaad niet de beschrijving van de ^porschedief.
            OVer de man heb ik geen gegevens, de vrouw was echter blond en niet van vreemde origine.[/quote]

Zopas mail ontvangen dat hij verschillende dames meeneemt ja met name prostituees uit antwerpen gent en deinze

[quote=”beltar”:12fub82x]De oplichter die de 993 4S van mijn vriend “kocht” en dus stal is te zien op VTM-laat , met maserati.
              Laat de tips over zijn verblijfplaats komen aub!

ZOEKEN!!!!!![/quote]

hij zal zweten die vent 😈 😈
              de BOB is er volop mee bezig

ondertussen zit de oplichtingszaak in stroomversnelling

deze avond kreeg ik nog een mail dat de masserati is opgemerkt in Lendelede

Ik kan u al zeggen dat hij verschillende namen gebruikt zoals zijnde

– Philippe Beal
                – Van Houdt Peter
                – maar volgens de informatie zou zijn echt naam Patrick Van den Berghe zijn

De nummerplaat zijn ook vals hij gebruikt wel telkens 005:

YK-005 de nummerplaathouder van de wagen kwam van “Maserati Antwerpen” hetgeen een belangrijk detail is.

PAT-005

Goede opletten volgens mijn informant gebruikt hij telkens gepersonaliseerde platen

want destijds gebruikte hij PAT : Patrick Van den Berghe

het is een amteur want hij laat constant steken vallen en is al reeds veroordeeld geweest voor dergelijke fijten maar blijkbaar lukt het hem nu nog om heel veel mensen slachtoffer te maken van een zwendel die hij in luxe wagens voert

een pittig detail is dat hij nog maar onlangs op vrije voeten is

Morgen zal een robotfoto worden verspreid door de politie
                hou dus alles goed in de gaten vooral 000 platen

nog even de foto’s

PORSCHE 993 4S

zwart metallic

Tech Art uitlaat, verlaagd, spoorverbreders

Grijs lederen interieur.

NIET ORIGINELE GRIJZE RINGEN ROND DE KLOKKEN OP HET DASHBOARD !!!

Bouwjaar: 07 1996
                Chasisnr: WP0ZZZ99ZTS316515

De oplichter die de 993 4S van mijn vriend “kocht” en dus stal is te zien op VTM-laat , met maserati.
                  Laat de tips over zijn verblijfplaats komen aub!

ZOEKEN!!!!!!

door die foto gaat dat niet lang meer duren 8)

vandaag hetzelfde gevalletje op het nieuws gezien…

ging over een subaru…

blijkbaar dezelfde man 😕

[quote=”stefx911″:aba7bzcc][quote=”Dimas”:aba7bzcc]persoonsbeschrijving hier posten van man en vrouw zou idd. wel kunnen helpen…[/quote]

staat toch op vorige pagina:

man, + 1,85 m groot tussen 35 en 45 jaar oud, normaal gebouwd, licht kalend vooraan (lang voorhoofd), lichtbruin naar achter gekamd haar met middenstreep en met gel (wetlook), ringbaardje en deftig voorkomen, geeft zich uit als zijnde VAN HOUDT Peter, die zich legitimeert met IK nr. 002 1109916 70.

vergezeld van een dame, + 1,68 m groot, vermoedelijk van noord-afrikaanse of mogelijk Turkse origine, lang zwart golvend haar, rookt sigaretten “Marlboro – Light”.[/quote]

Beschrijving van de man is idd correct, ‘t gaat om dezelfde persoon.
                        De vrouw is telkens iemand anders.
                        Alvast bedankt voor de medewerking;

Anoniem

barreren wil zeggen doorstrepen in het schoon vlaams 😆 . op een cheque betekent dit in de linker bovenhoek 2 schuine strepen trekken.

Wim

Is misschien tussentijds naar de kapper geweest. 😆 😆
                            En lezen is soms moeilijk. 😉

Wat betekend eigenlijk het woord BARREREN wat jullie gebruiken ❓
                            Is dat soms zoiets als verifiëren. ❗

ja hallo 💡
                              Dat waren de beschrijvingen van da ander geval met die negers en die Merc he 🙄

[quote=”Dimas”:11pd0lqy]persoonsbeschrijving hier posten van man en vrouw zou idd. wel kunnen helpen…[/quote]

staat toch op vorige pagina:

vergezeld van een dame, + 1,68 m groot, vermoedelijk van noord-afrikaanse of mogelijk Turkse origine, lang zwart golvend haar, rookt sigaretten “Marlboro – Light”.

persoonsbeschrijving hier posten van man en vrouw zou idd. wel kunnen helpen…

[quote=”fdeville”:1a7n09vq]Ik denk dat er wat spraakverwarring is:
                                    – Bankcheque staat altijd op naam van de uitgevende bank of het uitgevende bankkantoor, en is altijd gedekt (tenzij de bank zelf failliet gaat 😆 )
                                    😕 [/quote]

Het was een vervalste bankcheque…

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 62)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.