Hulp voor Mercedes AMG

Home Forum Zeverhoekje Hulp voor Mercedes AMG

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

We hebben een opdracht binnen gehaald om deze auto na te bouwen.
      AMG neemt de motor voor zijn rekening, en wij hebben de bouwspecificaties binnen van hun om de carrosserie om te bouwen.

Dit is de enigste Mercedes AMG die voor 24 uurs race gebouwd werd, en ook gelijk als vrij normale standaard uitvoering de 24 uur won.

Waarom post ik dit hier:

wij zoeken n.l. zulke velgen, en aangezien er meer weten te vinden als één tijdens het surfen vraag ik jullie hulp.

De specs van deze velgen zijn 15 inch, en de breedte 10 en 12.
      De velgen zijn van merk Ronal type penta, maar kunnen deze na telefonisch contact niet meer leveren, en AMG heeft ze ook niet meer.

Dus komen jullie zoiets tegen, of je weet er nog te liggen.
      Later zijn deze nog eens door Mercedes gebruikt, maar dan in de maten 15 inch op 9 en 11, en die zouden ook al voldoen.

Bij voorbaat mijn dank.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
      • Ahhh, klantvriendelijkheid…
        Waar is de tijd naar toe dat “alstublieft” en “dank je wel” nog écht gemeend waren. 🙄

OT: Super project! Ik zal mijn ogen ook open houden voor het geval ik iets tegen kom. 😉

*edit: dubbel post, woops… 😳 *

Die man had schatrijk kunnen zijn na de 10000-ste klant ,dan had hij nu zelf niet meer de telefoon hoeven opnemen ! 😥 😉

hopelijk hoor ik snel iets van mijn tweede lead

Ik had niet anders verwacht ,Ik heb daar ook zo gevaren enkele jaren terug ruzie :what: :bounce:

Dus de 10.000ste die ze wandelen sturen.. Klantgericht bedrijf zou ik zo zeggen 🙂

Wim

[quote=”tp911sc” post=122143]beste wim , ivm mercedes AMG velgen kunt u best bij garage van de velde in lokeren gaan .[/quote]

Klant vriendelijke mensen daar. 😯

Had v.d.Velde zelf aan de lijn, dus vertelde mijn verhaal wie en wat we zijn, en wat ik zocht.

Antwoord: meneer gji zijt de tienduizendste, en ask me doar mee moe bezighouwe, dan moek nie meer werke, en daarna was het. tuut tuut tuut tuut

Dus die mag nog in het goud staan, maar kan van mij niks anders als een pakske :what: krijgen.

Daar heeft Desky dus de “Bewerk” knop voor uitgevonden

Oeps, ging iets mis :loser:

Dat is deze toch? Mooi project :up:
                          DSC_5377_2013-02-21.JPG

Dat is deze toch? Mooi project :up:

Attachments:
                            • DSC_5377.JPG

Leuk project Wim!

heb ook nog zo eentje gehad, maar wel geen AMG

Wim

Allen bedankt al weer voor de vele adressen, telefoonnummers en oplossingen of antwoorden die nog moeten komen.
                                Leuk dat het forum op deze manier ook actief is. :respect2:

Ik weet wat ik morgen moet doen, en houd jullie op de hoogte.

tom

beste wim , ivm mercedes AMG velgen kunt u best bij garage van de velde in lokeren gaan . die hebben niks anders dan mercedes onderdelen + auto’s ook . ik heb de velgen zoals je hier laat zien al zien liggen bij mark en rob . dus ik denk dat je hier wel van alles kunt vinden . die zitten in het industriepark E 17 1 9160 lokeren tel:09/340.53.53 09/340.53.56. fax 09 340.53.54 en hebben ook nen site recup mercedes onderdelen . grtjs tom

Hey Wim,
                                    Vanuit de Benz scene is er alvast interesse in deze build 🙂

Can you or your friend join AMG Classics and share your build? There is a huge resource of information and members there. They will be interested with anything pre-merger AMG.

http://www.mercedes-amg-classic.com/

De persoon die dat gestuurd heeft, heeft me ook doorverwezen naar iemand anders die mogelijks aan de velgen kan geraken. Ik heb hem een berichtje nagelaten, indien hij ze heeft, of eraan kan geraken dan zal ik hem jouw mobiel nummer geven dan kan hij het verder met jou opnemen.

Edit::
                                    Wel de eerste kan er helaas niet aan geraken. Ik ben dankzij de man (veronderstel ik toch 😐 ) ook nog op een ander forum terecht gekomen en daar is blijkbaar een Duitser die ook een replica heeft gemaakt. Hetzij niet met die originele velgen. Het goede nieuws is echter dat er een andere Duitser heeft gereplied dat die de ronan penta’s kan produceren van 15″ tot 17″ van 7J tot 12J. Ik heb hem net nog een berichtje gestuurd. Hopelijk heb je binnenkort een nieuwe velgen producent bij je contacten :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.