Hulp wenselijk van iemand die italiaans kan

Home Forum Porsche Talk Hulp wenselijk van iemand die italiaans kan

• Maker
    Discussie
  • Hi mannen,

ik zit met een ‘probleemke’. Ik heb iets gezien op een tweedehandssite waar ik heel erg geïnteresseerd in ben! Het probleem is dat het in italië te doen is en ik heb de verkoper al 2x een kort mailtje gestuurd in mijn beste ‘google translate italiaans’ maar zonder succes. Waarschijnlijk lijkt dat niet eens op italiaans voor een echte italiaan…

Nu ben ik dus op zoek naar iemand die even het nummer bij de advertentie zou willen bellen voor mij om de deal te proberen sluiten. Via facebook heb ik zonet ook al ne oproep gedaan en ne premie van 25€ uitgeloofd aan de beller maar zonder succes tot hiertoe. 🙂 Dus dacht ik het hier ook maar eens te proberen bij de mede porsche fanaten. Sommigen hunne nick klinkt alleszins op en top italiaans so why not give it a shot…

Alvast bedankt! 😉
    Robin

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
    • :applaus: :applaus: alweer een mooie forum deal :applaus: :applaus:

Aangezien jullie van mijn geschrijf toch maar sturelure worden, hier de foto’s

Met pyama:
        image_2014-12-03.jpg
        zonder pyama:

image_2014-12-03-2.jpg

Detailfoto

image_2014-12-03-3.jpg

Nu alleen nog ervoor zorgen dat mijn vrouw het niet in haar handen krijgt… zo hard en zo zacht!!

Ik vind het een heel mooi stuk *luv .

Nu moet ik het alleen nog richting Belgie sturen en dan gebruik ik het woord sturen voor de rest van het jaar niet meer. Mijn quota is op!

Veel stuurgenot Robin!

heeft al iemand om foto’s gevraagd eigenlijk 😉
          en euh … straks moet het forum nog een penningmeester gaan werven :mrgreen:

[quote=”Sensa911″ post=186871]Stijn zit voor zich uit te sturen maar zie het antwoord niet staan :think: :think: :think: :mrgreen:[/quote]

Haha, sensa goochelt met woorden! 🙂

Het is minder spectaculair dan iets op wielen maar het heeft zeker wel met een ‘wiel’ te maken! Stijn zit erg in de goede richting! En sommigen zullen het niks vinden maar ik ben erg blij met de vondst…

Feel free om de buit te tonen Sensa! 😉

dat gebeurt nog wel eens 😆 :relaxman:

Een origineel Nardi stuur dan he…..

Stijn zit voor zich uit te sturen maar zie het antwoord niet staan :think: :think: :think: :mrgreen:

Italie in combo met een petrolhead……
                  vespa, lambretta, fiat500, sportbrommer, oude duc…….iets anders kan het toch niet zijn zeker? :drink:

Graag gedaan Robin!
                    Enne … zou ik die foto’s beter niet sturen? ‘t staat niet meer op het internet hoor!

@Mushroom, Robin stuurt aan op discretie en dan krijgt hij van mij dan ook.

Hij stuurt zelf wel een bericht als hij dit goedvindt, anders stuurt hij wel een bericht dat hij het niet goedvindt. We zullen wel zien wat hij stuurt.

Robin, goed van mij he. Nu weten ze het nog altijd niet! Stuur jij straks maar een PM naar mij, dan blijft het ons geheim, ze gaan het nooit niet weten, ze blijven stuurloos achter! 😉

[quote=”Sensa911″ post=186856]
                      Dus… dat heb ik dan ook gedaan. Deal is rond : telefoneren, ophalen en betalen …. en nu in MIJN bezit… een blitsactie want er waren blijkbaar nog kapers op de kust.

Dus, missie volbracht![/quote]

Wow, dat is geweldig nieuws Sensa, you just made my day! Nogmaals heel erg bedankt!
                      Ik pb je vanavons even want zit hier met een enorm slechte verbinding…

Fotos volgen eveneens vanavond… 😉

:respect2:
                        En mogen we nu ook weten wat er gekocht is? :sarcastisch

Met al die hulp en donaties zal het forum zeker blijven bestaan :happydance:

[quote=”pds trading” post=186836]@Robin: Sensa zal dat wel doen, mits jij een forumdonatie doet …

Niet waar Sensa ? :happy:[/quote]

Natuurlijk, het forum moet blijven bestaan he! Anders zie ik U niet meer … snik snik … dikke tranen van verdriet! :happy:

Stijn, je hebt helemaal gelijk! Dat is zoals het hier werkt!!

Dus… dat heb ik dan ook gedaan. Deal is rond : telefoneren, ophalen en betalen …. en nu in MIJN bezit… een blitsactie want er waren blijkbaar nog kapers op de kust.

Robin, ik begin er al een beetje aan gehecht te geraken! *luv Zou ik het wel afgeven??? Neen, grapje.

Dus, missie volbracht!

heb al gemerkt dat die Italianen rare mannekes zijn op dat vlak.
                                Jaren terug kocht ik oude vespa’s en lambretta’s in Italie. Ikzelf werkte toen ook met iemand die de taal sprak en ter plaatse ging…..anders was het niet te doen.

Misplaatst patriotisme? No idea….

Dat is zo met een woord reeds overeen gekomen! Wel eerst nog even de uitkomst afwachten… 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.