Hunt vs Lauda

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Hunt vs Lauda

• Maker
    Discussie
  • Deze avond op Canvas 21u30 Hunt vs Lauda voor de amateurs ! :salut:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Via een vriendelijke formuleer heb ik de uitzending kunnen bemachtigen, een dikke merci ! :respekt:

Ik heb de uitzending op mn digibox (belgacom), maar k weet niet of men ze kan kopiëren.
        Ik kende Nikki Lauda als wereldkampioen en zn zware crash, recentelijk pas vernomen dat hij met James Hunt om de titel in ’76 streed. T waren inderdaad andere tijden !!!! Echt wel ne straffe kerel die Lauda, die nog geen twee maanden na zn crash opnieuw in een F1 stapt en t seizoen verder uitreed en bovendien bijna won. Bijzonder is wel dat Hunt nadien geen titel meer kon halen, hij stopte met racen in 79.

[quote=”bzguy” post=191258][quote=”snoer 964″ post=191200]Deze avond op Canvas 21u30 Hunt vs Lauda voor de amateurs ! :salut:[/quote]

Jammer, gemist ; weet iemand of dit herhaald wordt of waar de uitzending ergens te vinden is ?[/quote]

Wat je kan doen is een proefabonnement ( 3 maanden, 30 euro) nemen op Stievie (www.stievie.be), wat uitgezonden is op een 10 tal zenders blijft nog 6 dagen beschikbaar.

Wij hebben een abonnement en gebruiken Stievie vrij veel en zijn bijzonder tevreden. :up:

Toen was Formule 1 nog echt voor mannen met ballen. (Verwijzing naar de reactie van James Hunt op de vraag hoe het kwam dat hij de race gewonnen had :first: ). Groot respect voor Niki!

By the way Niki Lauda heeft zijn laatste WK met een Porsche motor gewonnen maar dat wisten jullie wel, zeker?! :first:

Ik vond het alvast de moeite :up:

Op mijne digicorder… :mrgreen:

Geen idee waar de docu te vinden is maar ik kan de film ‘Rush’ wel aanraden als alternatief! 😉

[quote=”snoer 964″ post=191200]Deze avond op Canvas 21u30 Hunt vs Lauda voor de amateurs ! :salut:[/quote]

Jammer, gemist ; weet iemand of dit herhaald wordt of waar de uitzending ergens te vinden is ?

Heb de film op DVD en is inderdaad absoluut top. Staat perfect naast “Grand prix” en “Le mans”. Ik ben van 1971 dus ik kende Lauda wel een beetje en ik ben er een keer mee naar het verre Oosten gevlogen, maar sinds het zien van de film is mijn bewondering voor hem vertienvoudigd.

Film haalt dan ook niet voor niets hoge score op IMDB en rottentomatoes: http://www.rottentomatoes.com/m/rush_2013/

1 vd betere racefilms ooit gemaakt…director Ron Howard natuurlijk ook geen groentje…

S2

De originele BBC documentaire? Die is echt heel goed!

En voor wie de filmversie “Rush” onlangs gezien heeft… sta versteld van hoe dicht de film bij de documentaire aanleunt!

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.