Huren auto-ambulance (geen auto-aanhangwagen)

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Huren auto-ambulance (geen auto-aanhangwagen)

• Maker
    Discussie

• F

Goedemiddag,

In m’n zoektocht naar een nieuw speeltje voor in m’n garage heb ik een MB SL gevonden in Duitsland. :relaxman:
      Weet iemand van jullie misschien een adres (liefst in de Antwerpse kempen ) om een depannagewagen te huren voor 1 dag?
      Ik zou nu vrijdag (21/02) de wagen willen ophalen.
      Deze had ik al gecontacteerd maar is momenteel niet beschikbaar. :bounce:
      P.S. Auto-aanhangwagen is voor mij geen optie want ik heb enkel rijbewijs B.

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Op kapaza of tweedehands staan er verschillende die deze service aanbieden. Heb zelf ook enkele keren gebruikt.

Voor de rest sluit ik mij bij S2 aan :salut:

0
        S2

Mijn ervaring leert me dat iemand inhuren die (eventueel samen met jou) de auto gaat halen met een auto-aanhangwagen, meestal goedkoper uitkomt dan het huren van een auto-ambulance (meestal beperkt in km en daarna heel duur, plus het feit dat je waarschijnlijk geen ervaring hebt in het vervoeren van een wagen.)

Dus maak het niet moeilijker dan het is en laat hem vervoeren voor jou. (En jij rijdt lekker stressvrij mee 😉 )

0
        2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.