Hydraulische vloerjacks

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Hydraulische vloerjacks

• Maker
    Discussie

• 123
    Deelnemer

Omdat ik net een 1 koloms brug heb besteld (goeie bonus dit jaar).. heb ik mijn hydraulische vloerjacks op overshot.Dus oprijden, pompen.. kont omhoog.Best handig voor onderhouds klusjes met middenmotorof zelfs motor drop met oudere 911..middenmotor eruithalen lijkt me minder handig hiermee.ophangings werk ook minder want je wielen hangen niet vrij. Versnellings bak is doenbaar.. Heb ik bv mijn motor genoeg mee kunnen laten zakken om de water distributie die lekte volledig te vervangen.. Om idee te geven van hoe goed dit ding werkt.

Ze zijn gebruikt..frame is prima, roest vrij, maar gebruiks sporen..
      De pomp en zuigers durven al eens wat hydrauliek olie lekken. De pomp is el cheapo chicom maar werkt , is gewoon trappen
      heb seals op zuigers al vervangen, pomp niet
      eventueel vervangen met pomp met electriek of pneumatiek op zetten, is standaard quick connect leiding..
      maar voor de keren dat je die gebruikt.. 
      handig en veilig in gebruik

Waren destijds 475 euro.+ zware shipping
      100 euro en je mag ze hebben. 
      Op te halen in Ieper

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • [quote=”vandamme post=285992″]… 5 euro voor het PF gedoneerd…[/quote]
        Waarvoor dank !

123

Opgehaald, afgerekend en 5 euro voor het PF gedoneerd.
          Bedankt Fab en tot de volgende keer !

Dit mag op slot

123

Gewoon eerlijk , als die pomp beter was had ik zeker meer gevraagd. Maar liever duidelijk te vermelden dat hij werkt maar lekt/zwak punt is .. priced to sell en dan kan iedereen tevreden zijn.

kheb er 4 jaar mijn onderhoud mee gedaan, en het is gewoon stukken veiliger dan krikken en jackstands. Daar krijg ik echt de kriebels van..zelfs met nog een wiel eronder kruip ik niet graag zo onder een auto.
            Hiermee, eens de kont omhoog staat kun je bovenop de auto staan springen terwijl je eronder ligt, er zal niks omvallen.

Er moet altijd iemand de rapste zijn ,super koop.

123

In het kader van “t leven is voor de rappe”
                verkocht!

123

you have a pb 😀

Stijn,
                    wanneer mag ik ze komen halen?

123

dit is de nieuwe oplossing, komt eind van de maand binnen
                      zal nog klusje worden om die de garage in te slepen en recht te heffen.
                      best mijn vitamintjes bij de corn flakes pakken smorgens.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.