I had a Dream …

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 I had a Dream …

• Maker
    Discussie
  • I had a Dream…

Dat ik een heel vervelende in het oog springende kras op mijn elvenkont had zitten, die niemand zag, maar ikzelf des te meer, herinnerend aan een blundertje, zo genant waarschijnlijk dat de oorzaak me structureel ontschoten is …

Dat de goede Sint ook wel es 2 maanden later komt en kaboutertjes echt bestaan …

Dat BC911 ons gisteravond na gedane zaken een bezoekje bracht, maar niet om koffie te drinken …

Dat hij een goochelkist met toverspullen tevoorschijn haalde die nauwelijks in de kofferbak paste …

Dat hij vervolgens het keukenschort van zijn dame aantrok om aan deze leek te laten zien dat je de lak van je lievelings bolide ook anders kunt bekijken, met toewijding kunt koesteren en op en top kunt behandelen …

Uuuuh, en dat ik er wat fotookes van had getrokken …

Als ik het nou allemaal niet gedroomd zou hebben, dan is BC911 een hele goeie gozert, die met liefde factor 10 aan je bolide geeft!! :wtf: :wtf: :wtf: :respect2:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • BC911, ik heb er nog eentje van de kras van ‘vroeguh’ gevonden in de oude doos!

1454.jpg

We weten allemaal al wel dat het P’virus zeer lastig te bestrijden is, maar ik wist niet dat je er in het kwadraat ‘last’ van kon krijgen.

Er blijkt een Premier League voor P’tjes te bestaan. Heb even niet de namen scherp van de degenen die zich daar hier mee bezigen, maar heb dus al wel bolides voorbij zien komen die ‘ogenschijnlijk’ tot in alle puntjes helemaal strak staan en glimmen, dus inclusief blok en alles wat onder en aan de wagen hangt.

Ok, ik zorg goed voor mijn autootje, maar dat kan dus allemaal nog veel gekker!! *luv

:up: :up: :up:

Inderdaad…straks kan Bert weer los gaan op de stand van TACB in FCC te Gent

roy

:relaxman: mooi werk !

Precisiewerk en goed resultaat blijkbaar :up:

:applaus: :applaus: :applaus: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Weer een mooi resultaat!

:up:

Super mannen :applaus:

Was leuk om je te ontmoeten Mart, en zeker als ik dan los mag gaan op de heupen van je elfje ;). Het was niet zo eenvoudig om foto’s te nemen aangezien we de wagen niet konden verplaatsen, maar je moet ons maar geloven dat er best een diepe kras zat. Die hebben we toch wel voor 90% kunnen corrigeren. Ik vermoed dat de doorsnee mens hem nog moeilijk zal vinden.

Je moet wel efkes goed kijken, … , de afzender staat er ook op. :mrgreen:

IMG_0647.JPG

Eerst heeft Bert de Elvenkont nog es extra goed gekuist met speciale smeerseltjes en bijzondere klei.

IMG_0649.JPG

Hij is opbouwend te werk gegaan, van zo gentle mogelijk tot met enige aandrang, wederom gebruikmakend van diverse vloeibarewondermiddelen en poleerattributen.

IMG_0652.JPG

Met het oog van de Meester.

IMG_0655.JPG

Zo goed als nieuw, de verpakking kan er zo weer om! :mrgreen:

IMG_0656.JPG

Wim

Wist ik al langer dat Bert :up: is.

Mooi in ieder geval dat het gefikst is.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.