I have a dream

Home Forum Stel jezelf even voor ! I have a dream

• Maker
    Discussie
  • Beste,

Bij deze stel ik me even voor op dit forum.
    Ik ben een jonge 20’er die langst deze weg ( porscheforum.be ) wil bijleren over het onderhoud en weetjes over de porsche.
    Mijn droom bestaat er in om ooit een eigenaar te zijn van een porsche Targa ( de oudere modellen ) maar heb nog niet genoeg kapitaal om deze te kunnen kopen / onderhouden.

Mijn kennis in het restaureren/ onderhouden is kwasie nihil.

Ik werk momenteel 6/7 om mijn droom te kunnen waarmaken.

Zouden jullie deze droom aanmoedigen of zeg je eerder dat het te laat is voor nog in het ‘ milieu ‘ te komen en dat de kosten te hoog zijn voor een middelklasser ?

Mvg
    Vrijders Jan

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • XXX

mooie droom Jan, hopelijk maak je ‘m snel waar.
      Succes in de zandbak :relaxman:

Hey Jan !

Ik ben zelf 22 jaar en ik heb heel hard moeten werken, sparen en wachten maar ik rij al reeds een jaar in een 996 !
        Dus je ziet, alles kan als 20’er, zolang je maar hard genoeg werkt en spaart !
        En geloof mij , het is het wachte waard !

shippingkosten weet’k ook niet echt hoeveel dat zou zijn, maar inschrijven in België lukt normaal gezien wel. Op de site van het ministerie staat dit volledig uitgelegd. Heb daar ergens nog wel een PDF’ke van denk ik..

Nee niet Jan de Nul maar de heavylift firma Sarens. We zijn hier de grootste gasplant ever built aan het bouwen …

En betreft de hier een auto te kopen: hier kopen en er mee rondrijden geen probleem, maar hem over de grens krijgen , no way. Ze rijden hier allemaal met de zwaarste motoren . Logisch als je weet dat een volle tank benzine je niet meer als 5 € kost 🙂 . Ikzelf rij hier met een pruts Hilux 2.7 4*4.

Misschien via Bahrein later verschepen.

Zou dit effectief goedkoper zijn ? als ik hem hier voor een appel en een ei kan kopen. Weet niets over shippingcosts of over hoe in te schrijven dan in belgië en dergelijke.

Denk ook eerder dat de Asiatische auto’s veel goedkoper zijn, maar de Europese ?

Groeten vanuit de zandbak

seg jan, nu ge daar toch zit, je kan daar wel deals doen hé wat beteft Porschekes.. Je bent er nu toch. Ben er ook al geweest. Misschien de moment om te sparen en met ééntje naar huis te komen 😀

[quote=”Jan_911″ post=129321]Ik zit momenteel in Saudi Arabië in de dessert mijn gat af te draaien voor wat geld te sparen :loser: .

[/quote]

Baggerbedrijf Jan de Nul zeker? 🙂 Als ik hoor wat mijn kameraad dar verdient zul je wel niet zo heel lang hoeven sparen 😛

hey allen,

Ik had net nog eens geprobeerd het onderwerp te posten endan las ik dat een mod het moest goedkeuren 🙂 Mijn excuses …

En omtrent dat werken: Ik zit momenteel in Saudi Arabië in de dessert mijn gat af te draaien voor wat geld te sparen :loser: .

Danku voor de goede steun aan allen.

Ik zal er zeker voor gaan en alle leuke topics blijven volgen :popcorn:

schenkingen zijn altijd mogelijk op het volgende rekeningnummer : **** **** *124 7

Welkom, en ga ervoor, waar een wil is, is een weg en elke weg is gemaakt om bereden te worden! :driver:

Welkom Jan, en dromen hoeven niet altijd bedrog te zijn :up:

Beste ,
                        Heb vandaag mijn 2 de hands 997 gaan halen en heb de dag van mijn leven gehad ‘ondanks het slechte weer,.
                        Op mijn 18 was er Burago en veel interesse en nu op mijn 40 ste eindelijk de ultime wagen en ben zo fier als nen gieter.
                        Als je echt iets wil is alles mogelijk. :happydance:

ik moedig ook aan! ben ook als 2O-er begonnen en werkte ook klok rond voor m’n toenmalige mazoutstoof en porsche te betalen.

Als je wijs koopt, doe je nooit iets mis. Porsches houden hun waarde zo goed als, dus.. Spaar gerust verder!

Welkom en gewoon hard blijven werken dan komt die droom er zeker !!

Jonge 20ers hebben toch helemaal geen tijd meer om te lezen Mush! Alles moet in plaatjes. :popcorn: :mrgreen:

OT: Welkom hier Jan. Ik moedig je droom alvast aan!

Beste Jan,
                                Welkom op het forum! :first:
                                Jouw eerste drie berichten moeten door een mod goedgekeurd worden alvorens ze op het forum te zien zijn. Volgende keer de berichtjes lezen die je te zien krijgt als je iets post ipv 5 x te proberen! 😉

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.