I Love The 90’s

Home Forum Zeverhoekje I Love The 90’s

• Maker
    Discussie
  • Weinig of niets met onze P te maken, maar zijn er hier die naar “i love the 90’s” gaan in de Ethias Arena binnenkort?

Waar zijn de tijden gebleven…. ?

[video]http://www.youtube.com/watch?v=dLmyey_18TM[/video]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • Zijn er hier nog die er straks naartoe gaan ?

Voor het geval van wel…. C.U. there (misschien) :happydance:

Wim

Dat het erna alleen er alleen maar slechter is op geworden. :mrgreen:

[quote=”cabrio wim” post=123449]The 90’s dat is toch geen trendsetter. 💡

The 70’s, joint, peace man, alleen wonen, samen wonen zonder te trouwen, demonstratie’s tegen alles wat geweld was, woodstock en opkomst discotheken enz.

Dat zijn de jaren dat de grondbeginselen/trends gezet zijn voor de huidige generatie. :popcorn:[/quote]

Het is er ook aan te merken 😆

Ik was toen 2 jaar, maar hier was ik graag bij geweest in 1970
            [video]http://www.youtube.com/watch?v=aOUqRZkR8dE&feature=share[/video]

en onze enige echte pinball wizard, Mush, we zijn inderdaad ouder dan we denken :bounce:

Wim

The 90’s dat is toch geen trendsetter. 💡

The 70’s, joint, peace man, alleen wonen, samen wonen zonder te trouwen, demonstratie’s tegen alles wat geweld was, woodstock en opkomst discotheken enz.

Dat zijn de jaren dat de grondbeginselen/trends gezet zijn voor de huidige generatie. :popcorn:

[quote=”Mushroom” post=123417]’k Denk dat er hier sommigen de 90’s en de 70’s een beetje door elkaar halen :salut:
                Catweazle, Kapitein Zeppos, De Wrekers, De Kat…
                Da’s jaren 70 hé mannen?! Jullie zijn 20 jaar ouder dan je denkt!! :engeltje: :happy:[/quote]

Jong van geest, hé Mush 😉

PB

Ik heb slechts de herhalingen van die series gezien, dus ik ben jonger dan de rest hier v/d anciens in deze topic. :mrgreen:

‘k Denk dat er hier sommigen de 90’s en de 70’s een beetje door elkaar halen :salut:
                    Catweazle, Kapitein Zeppos, De Wrekers, De Kat…
                    Da’s jaren 70 hé mannen?! Jullie zijn 20 jaar ouder dan je denkt!! :engeltje: :happy:

Wat niet is kan nog komen, nietwaar Bart :happydance:

Pascal net gezien dat dit op 6 april is .Zelf ben ik niet zo’n muziekliefhebber tenzij het de Sound van een Porsche is !

Of Catwezel 😀
                          Enfin, I Love The 90’s heren… iemand die nog gaat?
                          Ik heb alvast een ticket gehad van mijn dochter voor mijn verjaardag, dus ga ik ook natuurlijk :popcorn:

sweet memories…

En keek ik niet naar de kat dan was het kapitein Zeppos

Als ik jong was keek ik naar De kat

Wim

Op wie, Peel of……….. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.