iCarsoft ervaring en mening gevraagd.

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen iCarsoft ervaring en mening gevraagd.

• Maker
    Discussie

• Cayman 981
    Deelnemer

Ondertussen op uitkijk naar een ODBII scantool waarbij mijn oog valt op het merk iCarsoft. Niet enkel scannen maar ook zoveel mogelijk uitlezen is een must net alsook een aanwezige mogelijkheid van BMS (battery management system). Ik heb persoonlijk mijn oog laten vallen op het merk iCarsoft waar ik mij ook wat in heb verdiept. Zo komen voor mij aan bod de PRO, POR2 en POR3. Met de eerste (PRO) is het mogelijk meerdere merken aan te spreken (altijd handig denk ik), met de POR2 en POR 3 (weinig verschil in) enkel Porsches. Momenteel zijn er ook leuke aanbiedingen bij dit merk, dus dat zou alvast mooi zijn meegenomen.

Mijn nieuwsgierigheid is nu, welke gebruiken jullie of zouden jullie adviseren aan de hand van ervaring?
      Ook andere merken kunnen aan bod komen waarnaar ik tevens benieuwd ben.

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • XXX

Samen met Bompa Lawijt ook De Icarsoft gebruikt op de Macan, werkt perfect.
        Een goede 2000 algemene foutcodes en  nog eens zoveel Porsche specifiek.
        Je moet enkel opletten voor de bouwjaren waarvoor de OBD lezer geschikt is.
        Wreed handig toestelletje. 

Ik heb de CR max van iCarsoft in gebruik om het onderhoud te doen van van mijn daily & weekend drivers.

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.