Iconic Cars from the 60’s and later…………….

Home Forum Zeverhoekje Iconic Cars from the 60’s and later…………….

• Maker
    Discussie
  • ” Le Citroên Méhari ”   

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
    • A lot of Iconic Cars  !!

XXX

De Miura, topfavoriet die bolide.
        Enkele jaren terug met wat forumers tegen gekomen in de afdaling van de Stelvio 

Ge weet wat ze zeggen van bestuurders van  sportwagens met een lange neus?   

Jeetje, ik weet niet hoe ze rijden, maar ik vind het wel heeeeeeele mooie types met die lange neuzen …

Helemaal mee eens, Paul 

Tesamen met de Ferrari 250 GT SWB (de stadversie van de GTO), maar die was niet toevallig van 1959, het belangrijkste Jazzjaar uit de geschiedenis.

Voor mij HET icoon in mijn “favorieten allertijden ” (op gebied  van schoonheid en geluid )   
                  Rijden en kwaliteit is een andere discussie in een ander topic 

+1 
                    Trouwens  Italiaanse schoonheden winnen het steeds van andere Europeanen , en niet enkel  op gebied van  auto’s 

Super mooi

Wow die Alfa

[color=#050505]ALFA ROMEO tipo 33 STRADALE

[/color]

Een Fisker Karma;
                            In de categorie EV /hybrid zondermeer; 

Anoniem

Wordt deze iconic?

aha ,ex Marcos-rijder, Rollie  is een grote fan  vanhet kleine Britse  merk.   
                                Speciale modellen en vrij laag om in te stappen. Bijna zoals een GT40 met  40inches hoogte     

Het heeft iets leuk en onevenaarbaar.

MarcosLM 600 GT2

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.