Home › Forum › Porsche Uitstappen › ICTM Brussel 6 t/m8 nov.
- Dit onderwerp bevat 38 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 3 maanden geleden door bccars.
-
MakerDiscussie
-
4 november 2015 om 14:55
In navolging van ICTM Maastricht is er nu ook ICTM Brussel.
Ik ga alvast zaterdagvoormiddag een kijkje nemen. -
MakerDiscussie
-
Mijn kaarten zijn onderweg voor de 2016 editie. Nu ben ik niet direct de grootste oldtimer liefhebber. Ben eigenlijk hoofdzakelijk geinteresseerd in oude racewagens (en hun motorgeluid), minder in straatwagens. Dus even checken bij de kenners, is het voor mij dan de moeite om de verplaatsing te maken tot Brussel ?
Ik zag dat “de legends of Spa Francorchamps” aanwezig zullen zijn. Is dat de moeite ? Of zijn dat gewoon wat wagens uit het ons welbekende museum ?Mijn kaarten zijn onderweg voor de 2016 editie. Nu ben ik niet direct de grootste oldtimer liefhebber. Ben eigenlijk hoofdzakelijk geinteresseerd in oude racewagens (en hun motorgeluid), minder in straatwagens. Dus even checken bij de kenners, is het voor mij dan de moeite om de verplaatsing te maken tot Brussel ?
Ik zag dat “de legends of Spa Francorchamps” aanwezig zullen zijn. Is dat de moeite ? Of zijn dat gewoon wat wagens uit het ons welbekende museum ?Komaan Igor, trek die portefeuille uit je zakken. :applaus: :applaus:
Zaterdag ook langs geweest.
Echt wel de moeite om te kijken. Niet om te kopen.
Ik vind het zowieso een slecht moment om te kopen. Op de beurs koop je toch ook niet als de prijzen op een piek staan ?Hoge kwaliteit aan wagens (al waren er ook wel uitzonderingen…)
Zeker voor herhaling vatbaar in 2016. Er gaat niets boven Techno Classica in Essen of Retro Classics in Stuttgart, maar dit is dicht bij de deur. Dus ja, graag.
Nu hoeven we ook niet meer naar Maastricht, Gent en Antwerpen.Gelukkig maar 2 hallen, want had nu al 6u nodig 😀
[quote=”Wout_RS” post=221107]Ook mag er gerust wat meer prullaria komen of onderdelen verkopers.[/quote]
Daar kan ik me volledig bij aansluiten.
Tijdens de beurs nog enkele bekenden mogen begroeten op onze stand.
Bij ons was het deze avond: moe maar voldaan.
Gelukkig kunnen rekenen op een fantastisch team om de klus te klaren.
Porschisten, bedankt!Zaterdag ook geweest
Mooie beurs, met goeie kwaliteit aan wagens :up:
maar vond het wat aan de kleine kant (in een grote 2 uur waren we rond),
gelukkig dat het naar 4 hallen zou gaan volgend jaar dus.Ook mag er gerust wat meer prullaria komen of onderdelen verkopers.
Je hebt toch wel foto’s voor me gemaakt hè Stef…… :popcorn:
Leuke auto’s & leuke prijzen…. hier en daar prijs in BEF geafficheerd ipv in €…
Graag, ben van plan morgen te gaan 😉
Stuur je PM met mijn email adres, alvast bedankt!Kan ik trouwens iemand blij maken met 2 kaartjes ?
Ik heb ze online gekocht ( E Tickerts) maar kan helaas niet gaan morgen 😥 😥
Laat maar weten, kan ze je doormailen als ik je e-mail adres heb!Dat is de kracht die Maastricht wel heeft, en Brussel nog niet.
Door de VIP (donderdag)avond die nu naar een volledige donderdag gegaan is (dus 4 volle dagenbeurs) komt daar een echt kopers publiek uit geheel Europa.
En als je daar dan vrijdags komt zie je op heel veel auto’s het bordje verkocht staan.Op de beurs van Maastricht halen wij zeker altijd 1 klant naar binnen, en dan is de beurs geslaagd. 😉
Het is inderdaad de moeite. Voornamelijk topwagens. Zeer veel Porsche (911, 930, turbo’s, GT-2, GT-3, GT-3RS, 2 Carrera GT’s en zelfs een 918), maar ook Ferrari, Lamborghini, … Meestal ook kwaliteit, maar man wat een prijzen!! Er staat b.v. een mooie oranje 914-6 voor net geen 100k€. Ik denk wel niet dat er veel verkocht werd. Het lijkt me op dit ogenblik meer een markt om te verkopen dan te kopen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.