ICTM Brussel 6 t/m8 nov.

Home Forum Porsche Uitstappen ICTM Brussel 6 t/m8 nov.

• Maker
    Discussie
  • In navolging van ICTM Maastricht is er nu ook ICTM Brussel.
    Ik ga alvast zaterdagvoormiddag een kijkje nemen.

ICTM Brussel

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
    • vandaag ook tot daar gereden was zeker de moeite. Ik had iemand aan de inkom(denk van de organisatie) horen zeggen dat het volgend jaar naar 4 hallen zou worden uitgebreid.

heel veel prachtige wagens gezien en ongelooflijk veel Porsche! (maar vergeten foto’s te trekken 😳 )
        rs, turbo, … de een achter de ander 😀
        Maar die Mercedes gullwing :respect2: :first:

Ben net terug na iets maar dan 2 uur rondgelopen te hebben op de beurs. Is een kleinere versie van Maastricht en als je Porsches of Ferrari’s wil zien kan je hier je gading wel vinden. Als beurs op zich staat het nog wat in de kinderschoenen, ik mis oa. een bierstubbe en een groter aanbod aan onderdelen (snuisterij-hal om het zo maar even te noemen). Is alvast een leuke opwarmer voor wat er in het voorjaar aan beurzen aankomt (Maastricht, Antwerpen en Essen in mijn geval)
          Wat de prijzen betreft, het is wat de zot er voor geeft zegt men wel is. Wel er moeten toch nen hoop krankzinnigen loslopen dan. 😯

Foto’s zet ik 1 dezer online.

Bedankt Patrick om de link hier te plaatsen , inderdaad niet gemakkelijk om op zo een beurs goede foto’s te nemen . Ook bedankt voor de drankjes op de stand van de Porschisten ! Doe zo verder :up:

Ganse dag aanwezig geweest op onze stand in Paleis 7.
              Paleis 11 zelf nog niet bezocht, maar wat in 7 te kijk (en te koop staat…. 😯 )
              Zoals Snoer al schreef, de prijzen zijn :wtf:

Als club kregen we al verschillende positieve reacties.
              Vandaag al practical joke uitgehaald door onze Guy zijn speedster (replica) als verkocht te afficheren. 😉
              Uiteraard rekenen we wat beurstaks aan ten voordele van onze clubkas. :drink:

i126-sized.JPG

Vanaf morgen een pak foto’s te bewonderen via onze Picasapagina en dit allemaal dankzij de goede zorgen van Snoer. :up: :up: :up:

Tom

Ben net terug van deze beurs en is inderdaad de moeite voor porsche liefhebbers… Persoonlijk vind ik het een pak hoger niveua als flanders classics of antwerpen…(maar nog geen essen uiteraard). hier en daar wel wat zeldzaamheden tegengekomen…

Tom

Ja Wim ik begrijp het ook niet ik ben zeker geen PC Expert , maar vroeger poste ik hier ook 100derde foto’s zonder problemen en nu lukt me dit niet meer .Ik heb net een poging ondernomen en heb terug geen resultaat . :bounce: :bounce: :bounce:

Wim

Ik hoor dit vaker over foto’s posten, maar als ik wil post ik er 10 in een post.
                    Dus wat jullie uitspoken weet ik niet. :engeltje:

Dit is inderdaad de moeite wat daar te zien is op deze beurs , maar de prijzen zijn ook wel de moeite . ik probeer hier ook enkele foto’s te posten als dit gaat lukken 😳

Met een halve dag ben je zeker klaar.

Ik ga morgen eens kijken.
                          Hoeveel tijd moet je voorzien ? Halve dag ?

Ben er net buiten en ik moet zeggen dat het de moeite is. Het niveau van tentoongestelde of tekoop aangeboden wagens ligt hoog. In mijn ogen ligt het niveau hoger dan flanders classic of antwerp expo.

Slechts 2 paleizen maar veel 11jes en fellalis, geen 924 of 944 gezien. Staan ook geen wrakken te koop zoals je in antwerpen en gent wel eens hebt.Ik hoop dat deze beurs een blijver word.

Een aanrader voor de Porsche fan en zijn 15 euro inkom waard. Op het einde nog eens gepasseerd bij sven van Mequiars voor een fleske wax. 😀 en daarna naar huis.

Als ik tijd heb zal ik deze middag nog wat fotokes posten maar deftige fotos trekken op een beurs is moeilijk.

Ik heb hier anders nog 2 kaartjes liggen, gratis af te halen voor de liefhebbers 😀
                              Ik had er 4 gekregen maar ga er maar 2 van gebruiken.
                              En toch een vermelding van mijn sponsor… KBC 😉

Ik krijg bericht uit Brussel dat de voorbereidingen zo goed als afgerond zijn!
                                :respekt: :up:
                                We zijn er klaar voor.

IMG_2899.jpg

@Deepee
                                , denk dat we nog wat promogirls mankeren. Zit er nog iets verstopt in je PC?
                                :happydance:

Zaterdagmiddag aanwezig 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.