Identificatie zekeringen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Identificatie zekeringen

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal,
    Weet er iemand waar ik een overzicht kan vinden van welke zekering wat doet?
    Dit staat blijkbaar niet in de handleiding van mijn 987.2

Achterliggend probleem is dat mijn centrale vergrendeling niet meer wil sluiten omdat de sluitpin van het tankklepje dienst weigert en de auto dus telkens onmiddellijk terug ontsluit omdat hij denkt dat er nog een deur of dergelijk openstaat.
    Ik zou dus de zekering van dit tankklepslot er eens willen uithalen.

Alvast bedankt
    Tom

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Goed nieuws: met zekering B6 eruit werkt het tankklepslotje niet
      Slecht nieuws: hij wil nog steeds niet op slot…

Heb uiteindelijk een voorlopige oplossing want ik merkte dat als je in de auto zit hij wel gewoon sluit door op de knop van de centrale vergrendeling op het dashboard te duwen, Ongeacht of het tankklepje mee sluit of niet.
      Dus: koffer open, deuren toe, met lange stok vanuit de koffer op de centrale vergrendeling knop duwen “klik”, koffer toeduwen en hij is op slot!
      Openen gaat wel nog met de afstandsbediening.

Volgende week best dat slotje laten vervangen.
      Goei weekend nog!

Zekering 6Voertuig elektrische systeem controle-eenheid TRM30, vulklep release7.5 A
        2005 tot 2013 – Kaaiman (987c) Fuses Box Diagram en Ampère Lijst (howtoporsche.com)

2009, de 2.9 versie
          Alvast bedankt, morgen eens proberen met B-F6 eruit.
          Hoewel hier ook TRM30 op zit… iemand een idee wat deze control unit doet? Hier hangen precies wel meerdere zaken aan.

Tom graag Bouwjaar altijd vermelden ???

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.