iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

Home Forum Porsche Uitstappen iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

• Maker
    Discussie

• ken
    Deelnemer

hallo iedereen,

Ik start hier eventjes een draadje op om eens af te spreken met enkele forumleden, gezien er tussen Leuven, Mechelen en Aarschot veel forumleden wonen. Natuurlijk zijn de andere forumleden van buiten die regio ook meer dan welkom.

Wanneer zouden we eens afspreken en ene gaan drinken bv.
      alle suggesties zijn welkom

voor mij zou dit het beste lukken in augustus eens op een zaterdag of een zondag bv (ben vader geworden van een zoon, Mathis en hij is nu uiteindelijk thuis) en de Porsche is momenteel binnen en we gaan de motor volledig laten reviseren en verdere zaken laten vernieuwen die nodig zijn, zoals de verwarming, startmotor, afdekmoes/plaat motor met de carrosserie wordt ook vernieuwd.

ik volgen het hier verder op

groeten

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 98)
      • Jammer maar kreeg plots een spoedklus.
        Had graag ff gekomen ondanks de regen en afstand.
        Petje af voor het organiseren.
        Jammer van de matige opkomst.
        Met hoeveel waren jullie dan??

Ja het was wel eens fijn om iemand van het forum te ontmoeten
          Bedankt manne voor de fijne babbel
          En… Floere niks vergeten ??

ken

de volgende keer gaan we minstens voor een verdubbeling 😀 :relaxman:
            er waren mooie *porsche aanwezig – één voor één !

Idd JanMLB we denken eraan voor de volgende keer.

[quote=”floere” post=176728]@JanMLB, zoals ken al aanhaalde hebben we je zien rijden op de steenweg.
              Trouwens, mooie 996 met leuke kleur!!! ( toch niet standaard kleur?)
              We waren inderdaad met niet veel, maar het was toch een gezellige bedoening.[/quote]
              Nee, niet de originele kleur, onder de motorkap is er één onderdeeltje dat nog donkerblauw is.

Misschien volgende keer een GSM-nummer opgeven voor de laatkomers? Het zou leuk geweest zijn om even te kunnen kennismaken. Anderzijds: Tante Liza wachtte op ons en mijn vrouw vond nu al dat ik onverwacht langer wegbleef om Peaches te halen dan voorzien…

PDS

@boxster986
                Bedankt om de weg te showen ! :up:

Wel verstandig dat je zo normaal doet met uw zoontje erbij :up: :up:

@JanMLB, zoals ken al aanhaalde hebben we je zien rijden op de steenweg.
                  Trouwens, mooie 996 met leuke kleur!!! ( toch niet standaard kleur?)
                  We waren inderdaad met niet veel, maar het was toch een gezellige bedoening.
                  Zeker voor herhaling vatbaar. Ondertussen kan ik toch ook een gezicht op bepaalde namen plakken!
                  Voor de fotograaf uit mechelen: ik kijk uit naar de foto’s!!

@PDS
                  mooie GT3! De max!
                  Trouwens ook mooie 2,4 T uit kumtich.
                  Grtz floere.

Zou idd wat leuker zijn met meer volk.

@ pds thanks voor de fijne achtervolging :respekt:

PDS

[quote=”bccars” post=176682]ik geraak er niet, juist uit de douche en die van ons is nog naar de bakker …[/quote]

Aleee Bart dan moet je wat rapper douchen en zelf naar den bakker gaan ! 😆 😆 😆 😆 😆

PDS

Het was zeker gezellig :up:

Wel spijtig dat mensen de moeite doen om zoiets te organiseren en er dan maar paar komen opdagen.
                        Zeker voor een forum met zoveel leden !

ken

bedankt voor de kleine, leuke bijeenkomst en voor de gezellige babbel in de brasserie!!!
                          voor herhaling vatbaar, nu kunnen we op enkele forumleden een gezicht opplakken!!!

Leuke Porsche babbels gehad en ook nog andere interessante gesprekken!!!!

@ JanMLB, we hebben je zien rijden op de provinciesteenweg richting kampenhout, we zatten in de brasserie Brouwershof. we hebben elkaar dan juist gemist, we hebben daar gewacht tot 14u00 denk ik voor we verder gegaan zijn.

@ Momenol alvast bedankt voor de foto’s die je daar genomen hebt!!!!

Ik ben er even gepasseerd met Peaches maar het was tien over twee en geen Porsche meer in de verre omtrek te bespeuren…

[quote=”Couperider” post=176688]Mijn P’ke staat proper gewassen in de garage en heb wel zin om af te komen…
                              Alleen regent het hier nog… 👿

Zal voor een andere keer zijn vrees ik[/quote]

Hier van ‘t zelfde :bounce:
                              Had gepland om een bezoekje te brengen, maar dat miezerige weer strooit roet in mijn *porsche :driver:

[quote=”ken” post=176250]Ok prima iedereen
                                Nog eventjes hieronderaan de gegevens meedelen:

De eerste afspreekplaats in Haacht op die grote parking van de Freetime en Tom & Co, gps gegevens Petrus Mertensweg of Lombaardenlaan te Haacht.
                                Afspraak 13u en dit op zondag 17 augustus! niet 15 augustus, niet te verwarren met een andere rit :geek:

Dan van daaruit kunnen we een klein ritje maken en als het goed weer is dan gaan we zeker een terrasje doen!

nu nog juist hopen op goed weer en dan komt het allemaal in orde ;-)[/quote]

Is dat de Peter Mertens die voorzitter is van de PVDA? Die rijdt zeker in een rode Volksporsche? 😀

Mijn P’ke staat proper gewassen in de garage en heb wel zin om af te komen…
                                  Alleen regent het hier nog… 👿

Zal voor een andere keer zijn vrees ik

ik geraak er niet, juist uit de douche en die van ons is nog naar de bakker …

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.