iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

Home Forum Porsche Uitstappen iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

• Maker
    Discussie

• ken

hallo iedereen,

Ik start hier eventjes een draadje op om eens af te spreken met enkele forumleden, gezien er tussen Leuven, Mechelen en Aarschot veel forumleden wonen. Natuurlijk zijn de andere forumleden van buiten die regio ook meer dan welkom.

Wanneer zouden we eens afspreken en ene gaan drinken bv.
      alle suggesties zijn welkom

voor mij zou dit het beste lukken in augustus eens op een zaterdag of een zondag bv (ben vader geworden van een zoon, Mathis en hij is nu uiteindelijk thuis) en de Porsche is momenteel binnen en we gaan de motor volledig laten reviseren en verdere zaken laten vernieuwen die nodig zijn, zoals de verwarming, startmotor, afdekmoes/plaat motor met de carrosserie wordt ook vernieuwd.

ik volgen het hier verder op

groeten

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 98)
      • [quote=”ken” post=172104]hallo iedereen,

Ik start hier eventjes een draadje op om eens af te spreken met enkele forumleden, gezien er tussen Leuven, Mechelen en Aarschot veel forumleden wonen. Natuurlijk zijn de andere forumleden van buiten die regio ook meer dan welkom.

Wanneer zouden we eens afspreken en ene gaan drinken bv.
        alle suggesties zijn welkom

voor mij zou dit het beste lukken in augustus eens op een zaterdag of een zondag bv (ben vader geworden van een zoon, Mathis en hij is nu uiteindelijk thuis) en de Porsche is momenteel binnen en we gaan de motor volledig laten reviseren en verdere zaken laten vernieuwen die nodig zijn, zoals de verwarming, startmotor, afdekmoes/plaat motor met de carrosserie wordt ook vernieuwd.

ik volgen het hier verder op

groeten[/quote]

Oei, ik zie dit voor het eerst en het is vandaag 17 augustus, 12:20! Jammer, dat haal ik niet, te meer gezien Tante Liza deze week haar 94ste verjaardag viert en de obligate visite op het programma staat! Veel plezier ginder!

Je zal niet de enige Porscheloze zijn, zwarte BWM hier 😀

ken

hallo iedereen,

nog eens eventjes nagekeken en in Haacht blijft het de eerst komende 2 uur droog volgens buienrader.

zelf zal ik er zijn met een blauwe mini 😳 om 13u

tot straks iedereen!

Prutser zijn het
              Nu regent da hie nog
              :what: :what: :bounce: :what: :what:

http://www.buienradar.be/weer/heistopdenberg/be/2796153#5daagse

Volgens buienradar vanaf nu droog tot s avonds
                Ik ga de mijne subiet ook ff wassen, ze kunnen dus best gelijk hebben, of anders :what:

mannen,
                  voor zij die vrijdag ook meegereden hebben met de maneblusser rally, ik heb gisteren de hele namiddag zitten kuisen aan men beauty, hij zag er niet uit van die vuile modderwegen in keerbergen en omstreken, nu staat hij terug te schitteren in men garage en schuift een vlieg er vanzelf af 😀 , het is hier nu al terug aan het regenen dus ga passen voor vandaag, anders met veel plezier maar ben nogal maniakaal als het over men *porsche gaat *luv
                  see you all next time :drink:

ken

hallo iedereen,

leuke opkomst!!!

het spijtig van de zaak is dat ik er niet zal zijn met de *porsche , hij staat nog in de garage, de revisie is nog niet gedaan…. 🙁 :bounce:

tot morgen iedereen.

voor diegene dat er niet bij kunnen zijn deze keer, zullen we zeker nog wel een 2de bijeenkomst nog eens op poten zetten.

veilige rit iedereen naar ginder!!!!

[quote=”KROKODILE” post=176358][quote=”bccars” post=176348]Tiens er staan al zwarte sporen op de ingang. De mannen al eens gaan verkennen en een burnoutje gedaan ? ;-)[/quote]

Burnoutje rechtdoor ? :loser:[/quote]

911’jes kunnen enkel rechtdoor, dat moet jij als cayman rijder toch weten 😉

PDS

Ze voorspellen geen regen ! :happydance:

Ik kom ook even kijken, de rit ga ik waarschijnlijk wel niet doen 😳

Tot zondag

:popcorn:

naar Diest? ik ga zeker afkomen naar Haacht en kan wel effe mee touren en nog ergens ene gaan drinken maar zou tegen 17 u al op volgende afspraak moeten zijn :bounce:

Hey mannen
                            Die trouw is zaterdag
                            Dus ik kan er misschien WEL bij zijn
                            Ik zal zien, want ben dan van wacht
                            Op hoop van zegen

Eventueel naar Diest rijden met heel het Porsche convooi ???

[quote=”bccars” post=176348]Tiens er staan al zwarte sporen op de ingang. De mannen al eens gaan verkennen en een burnoutje gedaan ? ;-)[/quote]

Burnoutje rechtdoor ? :loser:

Tiens er staan al zwarte sporen op de ingang. De mannen al eens gaan verkennen en een burnoutje gedaan ? 😉

[quote=”911cabriog50″ post=175859]zie dat je ook ingeschreven bent Nr 108, wij zien elkaar dan vrijdag al :driver: [quote=”Peter_Targa_84″ post=172148]@911cabrioG50 – hier nog een Maneblusser deelnemer, is gepland enkel nog inschrijven :relaxman:[/quote][/quote]

Ook ik en Cedric zijn morgen aanwezig op de Maneblusser!
                                  Zondag zit ik in Schaffen voor de Fly inn dus kan jammer genoeg niet aanwezig zijn op de rit! 🙁

[quote=”bccars” post=176307]… de afspraakplaats is zeer duidelijk voor de Haachtenaren waarschijnlijk, maar degenen die van wat verder komen zitten met de handen in het haar (allez, ikke toch) [/quote]

…het kruispunt Lombaardenlaan / Petrus Mertensweg in Haacht geeft volgend resultaat in de goegelkaartenbak, waarom moeilijk als het eenvoudig kan :think:

haacht2.png

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.