iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

Home Forum Porsche Uitstappen iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

• Maker
    Discussie

• ken
    Deelnemer

hallo iedereen,

Ik start hier eventjes een draadje op om eens af te spreken met enkele forumleden, gezien er tussen Leuven, Mechelen en Aarschot veel forumleden wonen. Natuurlijk zijn de andere forumleden van buiten die regio ook meer dan welkom.

Wanneer zouden we eens afspreken en ene gaan drinken bv.
      alle suggesties zijn welkom

voor mij zou dit het beste lukken in augustus eens op een zaterdag of een zondag bv (ben vader geworden van een zoon, Mathis en hij is nu uiteindelijk thuis) en de Porsche is momenteel binnen en we gaan de motor volledig laten reviseren en verdere zaken laten vernieuwen die nodig zijn, zoals de verwarming, startmotor, afdekmoes/plaat motor met de carrosserie wordt ook vernieuwd.

ik volgen het hier verder op

groeten

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 98)
    • ken

Prima 😀

Aan deepee inschrijven is niet nodig, we blijven daar zo’n 30 a 40min en gaan dan verder klein ritje doen en daarna een terrasje doen, de weergoden zullen ons dat wel gunnen.

Ok momenol, zou super zijn!!! is idd niet ver van mechelen.

Normaal gezien kom ik ook een kijkje nemen en wat foto’s schieten.
          Is toch in de buurt (Mechelen) 🙂

Staat in POTLOOD in mijn agenda

is het daar zoete inval of moet je vooraf inschrijven ?

Staat genoteerd in de agenda!!
                Floere.

17 Aug is genoteerd en ons madam wil ook graag mee 2 pers

Super-:)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

ken

eventjes een kleine update, de eerste afspreekplaats in Haacht op die grote parking van de Freetime en Tom & Co, gps gegevens Petrus Mertensweg of Lombaardenlaan te Haacht.
                      Afspraak 13u
                      Is dat goed voor iedereen?

Dan van daaruit kunnen we een klein ritje maken en als het goed weer is dan gaan we zeker een terrasje doen!

Deelnemers :
                      Floere (eventueel met partner)
                      911cabriog50
                      Christophe p
                      Harley 49 en vrouw mss
                      2 pers via Vincent-991
                      Ken
                      Pds trading

Andere zijn ook nog steeds welkom 😀

XXX

Zut, ben op de Acro’s niet geraakt, stuurslot naar de maan.
                        Net hersteld dus 15/08 zeker erbij hoor. :relaxman:

PDS

Ik zal er ook wel bij zijn :up:

[quote=”911cabriog50″ post=172152][quote=”Peter_Targa_84″ post=172148]@911cabrioG50 – hier nog een Maneblusser deelnemer, is gepland enkel nog inschrijven :relaxman:[/quote]
                            super, ik ben al ingeschreven en ook voor volgende week voor de acro rally in putte :driver:[/quote]

Nog MAK-leden op dit forum!?!? En wij kennen elkaar niet persoonlijk?? 😀
                            Ikzelf zit mee in het bestuur dus zullen elkaar wel spoedig in het echt tegen komen! 🙂

Als het weer goed is, kan ons madam wel meekomen.
                              Kan ze ook van een terrasje genieten.(met een goed bierke).
                              Grtz floere
                              PS: al iets concreet?

PM

ken

Prima Floere 😀

@ Christophe p thx vr de info ivm de zaal en parking pm verzonden 😉

Eventjes een overzicht maken van de deelnemers tot nu toe:
                                  Floere
                                  911cabriog50
                                  Christophe p
                                  Harley 49 en vrouw mss
                                  2 pers via Vincent-991
                                  Ken
                                  Pds trading?

@ Harley49, iedereen is welkom, mijn vrouw komt niet mee, er moet iemand op onze kleine letten, ik weet niet of de andere dames van de andere *porsche rijders gaan meekomen, maar ze zijn welkom.

[quote=”ken” post=172483]Spijtig vincent en couperider. Geniet ven jullie vakantie!
                                    We zullen dit nog wel eens overdoen.[/quote]
                                    Ik heb mogelijk wel al twee geïnteresseerden. Ik geef ze de link en dan moeten ze maar contact op nemen 😉

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.