iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

Home Forum Porsche Uitstappen iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

• Maker
    Discussie

• ken
    Deelnemer

hallo iedereen,

Ik start hier eventjes een draadje op om eens af te spreken met enkele forumleden, gezien er tussen Leuven, Mechelen en Aarschot veel forumleden wonen. Natuurlijk zijn de andere forumleden van buiten die regio ook meer dan welkom.

Wanneer zouden we eens afspreken en ene gaan drinken bv.
      alle suggesties zijn welkom

voor mij zou dit het beste lukken in augustus eens op een zaterdag of een zondag bv (ben vader geworden van een zoon, Mathis en hij is nu uiteindelijk thuis) en de Porsche is momenteel binnen en we gaan de motor volledig laten reviseren en verdere zaken laten vernieuwen die nodig zijn, zoals de verwarming, startmotor, afdekmoes/plaat motor met de carrosserie wordt ook vernieuwd.

ik volgen het hier verder op

groeten

8 reacties aan het bekijken - 91 tot 98 (van in totaal 98)
      • ALLEE forumers uit de omgeving, laat iets horen!!
        Grtz Floere.

[quote=”Peter_Targa_84″ post=172148]@911cabrioG50 – hier nog een Maneblusser deelnemer, is gepland enkel nog inschrijven :relaxman:[/quote]
          super, ik ben al ingeschreven en ook voor volgende week voor de acro rally in putte :driver:

XXX

@911cabrioG50 – hier nog een Maneblusser deelnemer, is gepland enkel nog inschrijven :relaxman:

Ik (Schiplaken/Boortmeerbeek) kan helaas niet na 14/08…
              Dus die Maneblusser rally kan ik ook op mijn buik schrijven…. :bounce:

Tof initiatief!
                Ik ben er zeker bij als de datum uitkomt.

PDS

Leuk idee ! :up:

Ik rij zeker mee als ik kan, ben van zemst, zijn er nog leden die op 15 augustus de maneblusser rally rijden?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Hier Floere uit Werchter, evt kan het voor mij op zondag 17 augustus.
                      ( werk in ploegen en 1op 2 weekends ).
                      Ik lees wel wat het word!
                      Grtz Floere

8 reacties aan het bekijken - 91 tot 98 (van in totaal 98)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.