Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

Home Forum Porsche Uitstappen Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

• Maker
    Discussie

• patrick
    Deelnemer

(Edit: op aanvraag afgesplitst van iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

Inderdaad was een leuk allegaartje, de regen was zeker de spelbreker.
      Trouwens bravo voor de fotograaf van dienst, mooie foto’s.
      Heb de grijze massa al een beetje laten werken: de volgende keer kunnen we terug samen komen in haacht en dan eventueel met ze’n allen naar de bossen van Kasterlee rijden. Daar kan de fotograaf zich mischien in een betere omgeving uitleven.
      Daar kan dan ook eventueel een wandeling gemaakt worden en daarna een natje en droogje ?
      Of heeft iemand een ander idee ?
      SHOOT!!
      Floere.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 245)
      • Kijk da’s natuurlijk voor iedereen anders hé…
        Akoord…. de 993 is iets mooier als coupé, staat tegenover dat ik nooit zou gaan toeren in een coupé…een cabrio brengt zoveel meer rijplezier…circuit is iets anders natuurlijk
        de 968 daartegenover vind ik oneindig veel mooier als cabrio…en zeker ook met gesloten kap…eigenlijk de enige kap die het sportieve karakter van de 968 onderstreept

968 en 993 is quasie gelijk van neus
          Enkel is de 968 in het donker een pak minder mooi, als de lampen omhoog komen dus. Die bollen vind ik superlelijk.
          Maar neergeklapt…..grrrrrr

Nee sorry , ik had de foto camera vergeten en mijne GSM da zijn dikke prulle ! :engeltje:

Bij de foto’s van 993 te zien valt het me op dat de twee modellen vooraan toch wel erg op mekaar lijken , t’is dus niet zo ongebruikelijk dat je ze beide graag ziet . 😉

[ …ik ben ook in Veerle Heide (Laakdal) eens gaan kijken , echt toffe meeting daar , zeker tien 911’s zien staan en maar één 924 :think:

Veerle Heide, dat “de achtertuin van mijn jeugd” !! Heb je foto’s?

@ 993

😯 :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker:

You lucky man.
                Mijn favo 911, de 993
                Mijn favo transaxle, de 968. Enkel vind ik de niet cabrio nog mooier.

Jan

[quote=”Peter_Targa_84″ post=180558]Gedaan met zeveren, hard pics:

http://s1227.photobucket.com/user/Peter_Targa_84/library/2014_Kasterlee%20RLC%5B/quote%5D

Hallo hallo heb net alle foto’s rustig bekeken echt top :up: :up: :up:
                  Zijn veruit allen mooie foto’s :applaus:

That’s wy I have two

2012-05-1910.43.08.jpg

2013-06-0519.31.20.jpg

Dat bedoel ik …ik ben ook in Veerle Heide (Laakdal) eens gaan kijken , echt toffe meeting daar , zeker tien 911’s zien staan en maar één 924 :think:
                      Ne witte met witte teledails :coolness:

944 is lange tijd ondergewaardeerd geweest, maar het begint te veranderen…
                        Eens je er mee gereden hebt weet je dat dit een porsche is met geweldige rijeigenschappen en het nodige comfort.

De turbo was voor mij iets te bruut. Maar misschien komt hier ooit terug een gewone 944 in de garage, eens de kever verkocht is (plaatsgebrek 👿 )

Binnen 10 jaar zijn de goeie zo goed als onvindbaar en zullen ze ook veel geld waard zijn….mark my words

[quote=”python” post=180571]Van wie is die metallic groene 911 , schoon kleurke :coolness:

WES RS was pressies de enige met een transaxle !
                          Die komen nie buiten zeker ?
                          Ik zie op bijeen komsten (meetings) bijna uitsluitend 911’s ,waar zijn al die 924 944 914 928 gebleven ? :think:[/quote]

Ik heb toch de indruk dat je ze op oldtimertreffens iets meer begint te zien.
                          Vanmorgen ben ik op’t oldtimertreffen in laakdal 2 heel propere witte 944’s tegengekomen. Mensen van hier?

Bedankt Peter voor de mooie reeks nieuwe foto’s
                            Uwe zoon heeft het oog en talent om een top fotograaf te worden, als ie het al niet is :up:

loods.jpg

Van deze zou je een quiz vraag van kunnen maken: wat klopt hier ogenschijnlijk niet :happy: :happy:

peterdirk.jpg

peterdirkll.jpg

Ja die van Ward die ken ik , ik dacht in het begin dat het ne zwarte was nu blijkt het een heel donker blauw te zijn :coolness:

Wat mij betreft zien we ze veel te weinig passeren op het forum hier ! :what: 😉

John: 1
                                Wes: 0

😆

hihi… waar rij ik mee als je naar een treffen bent??? :happy: :mrgreen:

[quote=”python” post=180571]WES RS was pressies de enige met een transaxle !
                                    Die komen nie buiten zeker ?
                                    Ik zie op bijeen komsten (meetings) bijna uitsluitend 911’s ,waar zijn al die 924 944 914 928 gebleven ? :think:[/quote]

Er was ook nog de 944 van Ward. Maar hij moest omwille van omstandigheden vroeger vertrekken.
                                    Ook een super knap ding trouwens. :up: Vooral dat interieur is WAUW! 😯

Tja, 911 is en blijft dé Porsche die iedereen wilt hebben.
                                    Jammer, maar de trasaxle eigenaren weten wat ze missen. 😉

Haha, is echt zo John. Dan heeft ze eens wat rust. 😉
                                    Want waar denk je dat ik mee rijd als de 924 stil staat in de garage? :mrgreen: :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 245)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.