Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

Home Forum Porsche Uitstappen Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

• Maker
    Discussie
  • (Edit: op aanvraag afgesplitst van iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

Inderdaad was een leuk allegaartje, de regen was zeker de spelbreker.
    Trouwens bravo voor de fotograaf van dienst, mooie foto’s.
    Heb de grijze massa al een beetje laten werken: de volgende keer kunnen we terug samen komen in haacht en dan eventueel met ze’n allen naar de bossen van Kasterlee rijden. Daar kan de fotograaf zich mischien in een betere omgeving uitleven.
    Daar kan dan ook eventueel een wandeling gemaakt worden en daarna een natje en droogje ?
    Of heeft iemand een ander idee ?
    SHOOT!!
    Floere.

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 245)
  • ken

klinkt prima Harley!!! 😀

we spreken dan nog wel concreet af , mss dat er nog andere bijkomen.

Ken, ik vertrek vanuit Schiplaken (boortmeerbeek) dus mss kunnen we wel samen rijden.

ken

komt in orde allemaal 😉

zijn er die willen samen rijden naar ginder?
          regio Haacht en omstreken?

Allé, de kogel is door de kerk en wij komen ook af. De vrouw vindt dat het al te lang geleden is dat we de *porsche van stal gehaald hebben….:)

[quote=”Daxmanian” post=179614]Ze komt al mee, das ook al goe hé :wink:[/quote]

Jaja…..gij komt al mee…wil je zeggen :happy:

Ok dan 💡

@christophe: ons geheim is mailorderbride.ru 😉

Waarom hebt gij wel zo iets en wij (ikke toch) niet ??????????????????????????????????????????? :what:

Ze komt al mee, das ook al goe hé 😉

laat haar met de Porsche komen, en blijf jij lekker thuis joh 😉

Haha alles om dit topic omhoog te krikken hé :happy:

Kszal als laatste der nog eentje bijdoen maar dan stop ik want als het vrouwtje merkt dat ik foto’s van haar post op het forum krijg ik misschien een pets rond mn oren *luv

sized_DSC02542.jpg

[quote=”Daxmanian” post=179521] Kszal er als “teasertje” een foto van vrouwtje bijdoen [/quote]

Hugh Dax….Heb ik nu verkeerd gezien of is het nu toch dat dit topic plots meer dan 1500 keer bekeken wordt… :happy:

met het aangekondigde clubje 356 eigenaren zitten we momenteel aan 15 wagens. er is dus nog ruim gelegenheid om in te schrijven.
                              en na wat minder weer tegen het einde van de week, is er weer beter weer op komst tegen volgend weekend :up:

meteo.png

Pffffffffff

Ik zit hier wel op droog zaad hé !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                Ambetantige Rik 😆

Dax, dit kan dus echt niet he. Ofwel GEEN foto, ofwel MEER foto’s 🙂

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 245)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.