Home › Forum › Porsche Uitstappen › Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee
- Dit onderwerp bevat 245 reacties, 52 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 4 maanden geleden door Jan Danckaers.
-
MakerDiscussie
-
18 augustus 2014 om 20:59
(Edit: op aanvraag afgesplitst van iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht
Inderdaad was een leuk allegaartje, de regen was zeker de spelbreker.
Trouwens bravo voor de fotograaf van dienst, mooie foto’s.
Heb de grijze massa al een beetje laten werken: de volgende keer kunnen we terug samen komen in haacht en dan eventueel met ze’n allen naar de bossen van Kasterlee rijden. Daar kan de fotograaf zich mischien in een betere omgeving uitleven.
Daar kan dan ook eventueel een wandeling gemaakt worden en daarna een natje en droogje ?
Of heeft iemand een ander idee ?
SHOOT!!
Floere. -
MakerDiscussie
-
Fwiet-fwiew! 😛
[quote=”Daxmanian” post=179521]… en zelfs niet met Nikon geschoten (ook niet Canon hoor) [/quote]
Daar zal wel inderdaad wel met heel iets anders geschoten zijn. 😉@Momenol : Okido, was maar vraagje om te helpen met eventuele moeilijke belichting 😉
@Wes : Normaal doe ik bijna altijd portretfotografie en heel soms (voor de goede vrienden en kennissen) al eens een fotoreportage.
De bedroompics das voor de privécollectie hé :engeltje:
Kszal er als “teasertje” een foto van vrouwtje bijdoen 😉 Is al wel van enkele jaartjes terug en zelfs niet met Nikon geschoten (ook niet Canon hoor)Zelf ook Canon gebruiker (en zeer tevreden van), maar heb me laten wijsmaken dat in (basis)materiaal van Canon of Nikon weinig verschil zit? Tenslotte zijn het beide grote namen en draaien al jaaaren mee.
Dus Dax, lekker verder blijven doen met die Nikon. En waarom je niet wagen aan wagen fotografie?
Is eens iets anders dan al die bedroompics he… 😉OT: Enorm veel interesse om ook te komen!
Wel even langs de keuring gaan dan deze week (is al een tijdje verlopen :oops:).
Ik stuur deepee een PB als alles in orde is. 🙂[quote=”Daxmanian” post=179484]Deepee,
Met wat verschuivingen in onze planning zou het ook moeten lukken om zondag erbij te zijn. Ik stuur je een PM met de gevraagde details.
Ik weet niet met welk camera merk Momenol werkt maar vermits ik ook af en toe aan hobbyfotografie doe heb ik het creative lighting system van Nikon. Dit houdt in dat ik drie flitsers van op afstand kan bedienen met mn camera. Dit werkt wel enkel met Nikon.
Ik wil dit eventueel zondag wel meenemen (is vrij compact) maar ik ga mij niet wagen aan wagen fotografie. Dus als Momenol met Nikon werkt en dit wel eens wil uitproberen mag hij het wel even lenen die dag :coolness:[/quote]Ik gebruik kwaliteitsmateriaal, Canon :happy:
Deepee,
Met wat verschuivingen in onze planning zou het ook moeten lukken om zondag erbij te zijn. Ik stuur je een PM met de gevraagde details.
Ik weet niet met welk camera merk Momenol werkt maar vermits ik ook af en toe aan hobbyfotografie doe heb ik het creative lighting system van Nikon. Dit houdt in dat ik drie flitsers van op afstand kan bedienen met mn camera. Dit werkt wel enkel met Nikon.
Ik wil dit eventueel zondag wel meenemen (is vrij compact) maar ik ga mij niet wagen aan wagen fotografie. Dus als Momenol met Nikon werkt en dit wel eens wil uitproberen mag hij het wel even lenen die dag :coolness:alle ingeschreven forummers hebben intussen een mail ontvangen met richtlijnen en praktische afspraken.
iedereen is nog welkom en kan z’n komst nog per PB melden (nr-plaat, gsm en email adres) tem zaterdag 20/sep.
tot slot nog hopen op hetzelfde zonnige weer als de voorbije week :coolness:[quote=”deepee” post=178973]
PS: check eens bij je verzekeraar of je boxster met 15 jr geen korting kan genieten als youngtimer?! ik heb onlangs offerte gevraagd bij Marsh en ben geschrokken van het prijsverschil :wtf: dat had ik blijkbaar al veel eerder moeten/kunnen doen 👿
(vermogen 150 KW – BonusMalus 00 – Burgerlijke aansprakelijkheid : 260,83€/jaar (pechverhelping inbegrepen) – dus all-in nog geen 300€/jaar)[/quote]Heb ik op de 996 GT3 ook al sinds 2 jaar.
Verzekerd voor € 260 per jaar :happy:Op een uurenhalf was ik daar toch buiten mush, en allemaal leuke mensen
Plaat van de Murano ook gaan bestellen in Alken, ook op 10 minuten binnen en buiten.
In Gent (waar ik eerst naartoe gegaan was) zou ik nu nog zitten aanschuiven hebben :bounce:Soms kan het toch allemaal meezitten hé (op die plaat na natuurlijk) :happydance:
[quote=”dirk l” post=178942]Goed plan, maar zie dan dat je er rond zes uur in de morgen bent, enne, vergeet uw boterhammetjes niet :bounce:[/quote]
Alken binnen en buiten binnen de 10 minuten :respect2:
Papieren allemaal in orde :relaxman:
Wel geen O-plaat, moet opgestuurd worden, zou donderdag bij mij thuis gebracht worden. Nog 2 dagen extra wachten dus :bounce:Soit, lijkt mij wel in orde te komen tegen de 21ste
gewoon afkomen youyou !!
voor mezelf is de hoofdbedoeling “meet, greet & cheers”, want er komen al heel wat forummers die ik nog nooit ontmoet heb.
dat de eigenaren van hun bolide (en het forum) nadien schitterende foto’s hebben is natuurlijk mooi meegenomen. maar niemand moet op foto hè.
gewoon wat kunnen zeveren over het merk met een groep gelijkgestemden en nadien een terrasje pakken :coolness:PS: check eens bij je verzekeraar of je boxster met 15 jr geen korting kan genieten als youngtimer?! ik heb onlangs offerte gevraagd bij Marsh en ben geschrokken van het prijsverschil :wtf: dat had ik blijkbaar al veel eerder moeten/kunnen doen 👿
(vermogen 150 KW – BonusMalus 00 – Burgerlijke aansprakelijkheid : 260,83€/jaar (pechverhelping inbegrepen) – dus all-in nog geen 300€/jaar)ik ga nog een beetje wachten met zo’n fotoshoot totdat mijn baby zijn beautykuur heeft gekregen. Ik ga er aan beginnen deze winter en dan mag hij overal mee. Alles gaat opgefrist worden, nu hij 15 jaar is geworden is het volgens mij nodig om beginnend onheil weg te werken.
:relaxman: vandaag mocht ik nog volgend bericht ontvangen:
Mooi initiatief!
Sinds enkele jaren is “de zondag die het dichtst bij de geboortedag (19 sept.) van Ferry Porsche valt” uitgeroepen tot “Drive your 356 Day“.
En laat dat dit jaar nu net 21 sept. zijn! Wij komen waarschijnlijk met een paar oude rakkers afgezakt.
Zo is de eerste generatie ook aanwezig.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.