Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

Home Forum Porsche Uitstappen Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

• Maker
    Discussie
  • (Edit: op aanvraag afgesplitst van iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

Inderdaad was een leuk allegaartje, de regen was zeker de spelbreker.
    Trouwens bravo voor de fotograaf van dienst, mooie foto’s.
    Heb de grijze massa al een beetje laten werken: de volgende keer kunnen we terug samen komen in haacht en dan eventueel met ze’n allen naar de bossen van Kasterlee rijden. Daar kan de fotograaf zich mischien in een betere omgeving uitleven.
    Daar kan dan ook eventueel een wandeling gemaakt worden en daarna een natje en droogje ?
    Of heeft iemand een ander idee ?
    SHOOT!!
    Floere.

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 245)
    • Ik dacht ff naar Alken of Kontich te rijden?

[quote=”DST” post=178913]…Door de keuring is ie al (*) nu nog aan een plaat raken. [/quote]

ik heb momenteel een O-plaat in aanvraag via Marsh. kan blijkbaar (nog) niet online en de wachttijd is heden 2 weken (is me beloofd).

EDIT: 1/sep aanvraag tot inschrijving aangetekend verstuurd naar verzek.mij en 9/sep staat Bpost aan de voordeur :driver:

[quote=”deepee” post=178909]
          is de 911 ’72 MW al in orde om in Belgie de baan op te gaan?
          zo ja, hebben we een kandidaat blikvanger van de dag voor de shoot :happydance:[/quote]

Door de keuring is ie al (*) nu nog aan een plaat raken

(*) best grappig
          Is in feite wel wat laag meneer (moest 11cm zijn), meten efkes van ver 9 cm, maar ok, de zon scheen dus we mochten verder. Dan moest ie de brug over, een 8cm omhoog, ging dus niet :censored: :respekt: :bounce: :engeltje:
          Dus ff omhoog gezet, nog es naar de keuring, terug gedropped
          Stance is everything :relaxman:

Ik kom ook af :up: Je hebt PB.

[quote=”DST” post=178901]Ik kom wel af, …[/quote]

is de 911 ’72 MW al in orde om in Belgie de baan op te gaan?
              zo ja, hebben we een kandidaat blikvanger van de dag voor de shoot :happydance:

F

Wie fietst er nu als je zo’n collectie auto’s hebt staan :what:

Ik kom wel af, maar ik moet eerst gaan fietsen met de kids
                  Behalve als het slecht weer is.

Dus ik hoop dat het slecht weer is :relaxman:
                  Allez, in feite niet :censored:
                  Moeilijk zenne

F

Geen probleem Deepee. Ik zie het wel als het zover is :drink:

[quote=”FirstP” post=178878]Met hoeveel zijn we ondertussen al? Misschien al een lijstje met deelnemers op het forum zetten?[/quote]

wil ik wel doen, maar mss hebben sommigen bewust per PB gereageerd om hun walkabouts niet zomaar prijs te geven op het internet ?
                      er zijn intussen 8 reacties binnen en denk, vermoed, hoop dat het er eens zoveel zullen worden, zeker als dit mooi weer aanhoudt.
                      als de groep te groot wordt is het wss niet meer zo plezant voor onze fotoman 😉 maar wat mij betreft: hoe meer zielen, …

Jan

Hallo ,
                        ik zou ook aanwezig kunnen zijn zal nog een prive berichtje sturen 😉

F

Met hoeveel zijn we ondertussen al?
                          Misschien al een lijstje met deelnemers op het forum zetten?

Deepee ,
                            Zet ons ook maar op het lijstje .
                            PBtje is onderweg .

Walter

momenol heeft al toegezegd om foto’s te komen maken. mss kan hij wat extra belichting voorzien voor het geval we ergens ook in zo’n vervallen barak kunnen geraken :coolness: daar hebben de loodsen nauwelijks buitenlicht en jammer genoeg ook zonder grafitti, verder heel vergelijkbaar.

ken

PM-tje verzonden

De kans is vrij groot dat wij afkomen…….stuur nog wel een pb….

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 245)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.