Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

Home Forum Porsche Uitstappen Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

• Maker
    Discussie
  • (Edit: op aanvraag afgesplitst van iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

Inderdaad was een leuk allegaartje, de regen was zeker de spelbreker.
    Trouwens bravo voor de fotograaf van dienst, mooie foto’s.
    Heb de grijze massa al een beetje laten werken: de volgende keer kunnen we terug samen komen in haacht en dan eventueel met ze’n allen naar de bossen van Kasterlee rijden. Daar kan de fotograaf zich mischien in een betere omgeving uitleven.
    Daar kan dan ook eventueel een wandeling gemaakt worden en daarna een natje en droogje ?
    Of heeft iemand een ander idee ?
    SHOOT!!
    Floere.

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 245)
    • [quote=”python” post=178624]Een knap initiatief ,zeer mooie locatie :hail:
      Het is zelfs praktisch in men achter tuin maar de dochter trouwt op Zat.20sep. en ik kan nu helaas nog niet overzien welk impact dit op me gaat hebben . :drink: :puke: :oops:[/quote]

Impact is afhankelijk van het hoeveelste huwelijk het is…..kan dus nog meevallen. :mrgreen:

Een knap initiatief ,zeer mooie locatie :hail:
        Het is zelfs praktisch in men achter tuin maar de dochter trouwt op Zat.20sep. en ik kan nu helaas nog niet overzien welk impact dit op me gaat hebben . :drink: :puke: 😳

aan de uithoek van België wonen was ook altijd het probleem met de Lambretta/Vespa meetings/rondritten. ruzie
          1) altijd heel ver rijden voor ik er ben
          2) meestal afspraak om 13h of zo, waardoor er door de middag gevallen wordt om er te geraken

Spijtig dat er langs onze kanten niet af en toe iets is….

de reacties lopen druppelsgewijs binnen. er lijkt consensus om eerst de shoot te doen, dan de geïnteresseerden een toertje te laten rijden om dan weeral vrijblijvend te stranden in een lokale brasserie waar iedereen naar keuze een natje/droogje kan bestellen. gelegenheden genoeg daar in de buurt. zij die passen voor de rondrit kunnen evt de shortcut nemen rechtstreeks naar de taverne.
            met dit scenario lijkt me samenkomst rond 13u15 haalbaar om dan van daar te vertrekken als we voltallig zijn of ten laatste 13u45 en zijn we ten laatste tegen 14u00 op de fotolocatie.

er zijn nog plaatsen voldoende, in principe is het aantal inschrijvingen onbeperkt en er hoeft niks vooraf betaald te worden.
            gewoon vooraf je komst aanmelden per PB (en evt in dit topic). dus late beslissers kunnen nog twijfelen tot zaterdag avond of ze al dan niet zondag 21/sep willen afzakken naar het domein in het groene landelijke Kasterlee; het land van IJsboerke en Bobbejaan.

Ik kan er helaas niet bij zijn die dag.
              Uiteraard wacht ik nu reeds in volle spanning op de foto’s. 😉

Zie ik ook wel is zitten.
                Om welk uur wordt er dan samengekomen als we samen moete binnenrijden?

G.

Edit: net in de madam haar agenda gekeken, we worden die dag bij de schoonouders verwacht… :wtf:

Deepee
                  Top dat je dit in de kempen organiseert.
                  Ik kan zelf echter niet die dag 😥

Als de 996 daartegen gekeurd is ben ik ook van de partij 🙂
                    (en anders vind ik wel ergens een P’ke om mee af te komen 😆 )

dan is de verzamelplaats mss nog best de lokale self car wash :mrgreen:
                      mag ik voor iedereen veronderstellen dat men over een (evt draagbare) gps beschikt in de *porsche , dat maakt het gemakkelijker om instructies en routebeschrijvingen te schrijven, tussentijdse checkpoints in te bouwen en voor de hopelozen de kortste weg naar de eindbestemming te nemen.

F

Da’s goed nieuws. Ik stuur je dadelijk nog een PB’ke :drink:
                        Ik heb alleszins niks tegen een rondritje voor erbij (wel geen ervaring met bolleke-pijl maar dat zien we dan wel weer).
                        P.S. Als we propere auto’kes willen hebben op de foto’s is het misschien beter om de eventuele rondrit te voorzien na de fotoshoot?

:relaxman: heb net telefonisch bevestiging gekregen dat we op zondag 21/sep op het terrein mogen om foto’s te nemen aan de oude loskade en barakken.
                          dus GEEN sprint noch drift toestanden op de tarmac !!

diegene die willen komen graag een PB sturen (nickname, email, gsm en nr-plaat), ze krijgen een PB retour met een GPS adres vlakbij zodat we in colonne het militair domein kunnen oprijden. het is ook de bedoeling dat we het terrein weer in groep verlaten.

laat maar horen wie interesse heeft en of jullie enkel de fotosessie zien zitten of ook vooraf een nog rondrit willen (lokale tour in de grensstreek met bolleke-pijl van 40-50 km) met aanvullend eet/drank gelegenheid .
                          graag snel input en mee beslissen. ik heb voor 2,5 week verder ook al goed weer besteld :coolness:

ik zit nog steeds te wachten op een antwoord van de SBH via de dienst SCV (communicatie). als ik vanavond niks heb vernomen ga ik er morgen actief achteraan. met het PSC event in vlakbij Boxtel dat er ook op de 14de nog bijkomt, lijkt 21/sep nog steeds de beste datum om te prikken.
                            en eens september voorbij is de kans op zonnig weer ook al heel wat kleiner.

F

Ja want dat weekend is het PSC Classic Days Boxtel :mrgreen:

Als het maar na de 14 de is, en zo kunnen we nog wel ff doorgaan ….. :happy:

XXX

Als het maar niet 28/09 wordt, dan is het La Targa Passaggio te Antwerpen… :driver:

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 245)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.