Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

Home Forum Porsche Uitstappen Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

• Maker
    Discussie
  • (Edit: op aanvraag afgesplitst van iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

Inderdaad was een leuk allegaartje, de regen was zeker de spelbreker.
    Trouwens bravo voor de fotograaf van dienst, mooie foto’s.
    Heb de grijze massa al een beetje laten werken: de volgende keer kunnen we terug samen komen in haacht en dan eventueel met ze’n allen naar de bossen van Kasterlee rijden. Daar kan de fotograaf zich mischien in een betere omgeving uitleven.
    Daar kan dan ook eventueel een wandeling gemaakt worden en daarna een natje en droogje ?
    Of heeft iemand een ander idee ?
    SHOOT!!
    Floere.

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 245)
  • ken

eventjes eens polsen, is er al een datum geweten voor deze bijeenkomst?

Jan

Hallo allemaal ,

Laat het even weten 14 september kan ik er niet bijzijn mocht het doorgaan .
        Maar 21 september kan ik 100 procent inplannen en aanwezig zijn 😉

Op 21/09 zal ik er helaas niet kunnen bij zijn… 🙁

ken

een draadje om op te volgen!
            ergens eind september zou normaal gezien wel moeten lukken op een zondag

ondertussen is de Porsche terug van de garage, heb er al een ritje opzitten en hij rijdt beter als vroeger, de motor draait zoals een Zwitsers horloge, wat een genot 😀 :relaxman:

ik ben vandaag langs geweest om te horen voor de fotolocatie maar de stafbrevethouder is met verlof tot 1/sep :think:
              als ik de inbreng tot nu toe samenvoeg dan lijkt me 21/sep de gulden middenweg omdat:
              7/sep is er al een rit via het forum bekendgemaakt, 14/sep kan oa de fotograaf van dienst niet, driften PC Tielt en 28/sep is er de tunnelchallenge.

tenzij we samenkomen op 31/aug op de golfclub in Herentals, andere ideeën blijven natuurlijk ook welkom zoals de Porsche Sport Cup Duitsland op Spa-Francorchamps. al zijn er daarvoor vermoed ik wat minder geïnteresseerden (owv afstand, diefstalgevoelige plek, …)

nog ideetje om tegemoet te komen aan de geïnteresseerde rijders: bijv per provincie één verzamelplaats afspreken en vanaf dat punt naar de plaats van afspraak een gezamenlijke ‘route touristique’ uitstippelen met zo’n aaifoon gpx map app (of hoe heet zo’n ding exact alweer)

917

Op 14 september is er ook de Porsche Sport Cup Duitsland op Spa-Francorchamps. Gratis toegang en weinig volk (alle plaats op de parking, parking paddock is betalend). Natuurlijk wel iets verder voor de meesten dan Kasterlee.

Wij gaan in ieder geval.

Foto van enkele jaren gelden.

14 september past voor mij 95% ook niet :/

Idem hier.

Indien de datum past kom ik zeker af!!

als datum uitkomt voor mij ben ik van de partij :driver:

[quote=”Funny” post=177196]Spijtig genoeg die dag andere verplichtingen .[/quote]

met sep/14 wordt september 2014 bedoeld, een exacte datum is nog nergens voorgesteld 💡
                        morgen namiddag hoop ik meer te weten of het hoe dan ook mag en zo ja, wanneer het dan kan doorgaan.
                        zodra ik nieuws heb gooi ik het onderwerp terug op de forumtafel.

[quote=”pvdw” post=177227][quote=”bccars” post=176996]@DeePee: Met de Porsche wil ik rijden, niet wandelen, niet eten, niet zuipen, geen fotookes trekken, rijden verdikke. Dus ik voel me meer aangetrokken tot de TopGear versie met het AutoX pilonen parcourske op een vliegveld, of een vlotte vierwielige uitstap in de ardennen :-)[/quote]
                        +1 !!![/quote]

niets of niemand houd zo’n initiatief tegen. hoe meer activiteit op/via het forum hoe beter. we kunnen er uiteindelijk allemaal alleen maar beter van worden en plezier aan beleven (snelheidsboetes niet meegerekend :bounce: )

[quote=”bccars” post=176996]@DeePee: Met de Porsche wil ik rijden, niet wandelen, niet eten, niet zuipen, geen fotookes trekken, rijden verdikke. Dus ik voel me meer aangetrokken tot de TopGear versie met het AutoX pilonen parcourske op een vliegveld, of een vlotte vierwielige uitstap in de ardennen :-)[/quote]

+1 !!!

[quote=”Vincent_991″ post=177204][quote=”floere” post=176955]Inderdaad brouwershof was nen afgang!![/quote]
                            Slechte locatie voor een natje en droogje 🙁
                            De laatste keer dat ik een samenkomen heb meegedaan was in de pallieterhoeve in Booischot. Er was een gedeelte parking afgesloten. En omdat daar veel mensen met kinderen komen -is een grote speeltuin aan en groot terras- was het een toffe verassing voor de kinderen daar. En ook voor de grote kinderen 😀

We waren toen toch met een acht speciale wagens.
                            Er was zelfs security voorzien (twee mannen in kostuum) :)[/quote]
                            Miljaar op 500meter van mijn deur, en ik heb die gemist 👿
                            Moet wat meer op het forum komen precies :salut:

[quote=”floere” post=176955]Inderdaad brouwershof was nen afgang!![/quote]
                              Slechte locatie voor een natje en droogje 🙁
                              De laatste keer dat ik een samenkomen heb meegedaan was in de pallieterhoeve in Booischot. Er was een gedeelte parking afgesloten. En omdat daar veel mensen met kinderen komen -is een grote speeltuin aan en groot terras- was het een toffe verassing voor de kinderen daar. En ook voor de grote kinderen 😀

We waren toen toch met een acht speciale wagens.
                              Er was zelfs security voorzien (twee mannen in kostuum) 🙂

Spijtig genoeg die dag andere verplichtingen .

Deze topic blijf ik volgen… leuk initiatief waar ik zeker bij wil zijn als het past in de agenda (sept = nog vakantie gepland-)

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 245)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.