Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

Home Forum Porsche Uitstappen Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

• Maker
    Discussie

• patrick
    Deelnemer

(Edit: op aanvraag afgesplitst van iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

Inderdaad was een leuk allegaartje, de regen was zeker de spelbreker.
      Trouwens bravo voor de fotograaf van dienst, mooie foto’s.
      Heb de grijze massa al een beetje laten werken: de volgende keer kunnen we terug samen komen in haacht en dan eventueel met ze’n allen naar de bossen van Kasterlee rijden. Daar kan de fotograaf zich mischien in een betere omgeving uitleven.
      Daar kan dan ook eventueel een wandeling gemaakt worden en daarna een natje en droogje ?
      Of heeft iemand een ander idee ?
      SHOOT!!
      Floere.

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 245)
      • :up: :up: :up:

ken

Leuk topic :up:
          Hopelijk is de zon ook van de partij 🙂

[quote=”deepee” post=177010]nog een alternatief zou kunnen zijn het trefpunt/knooppunt van diverse mountainbikeroutes in de bossen van Lichtaart vlakbij Bobbejaanland met ook diverse eet/drankgelegenheden in de buurt.[/quote]

floreal.png

[quote=”Momenol” post=177011]Ziet er bangelijk uit! :happydance:
              Kan je daar makkelijk op met de wagen? Ideale plek voor een fotoshoot!
              Zou je mij het exacte adres eens kunnen doorgeven aub? Of een link naar google?[/quote]

het is allemaal en overal vlot bereikbaar over betonnen toegangswegen. ik zal je de coördinaten geven via PB maar je kan/mag er niet zomaar binnen !!
              op het domein wordt 24/7 gepatrouilleerd door militairen met waakhonden en domeinwachters van “natuur en bos”.

Ik zeg ook : fotoshoot!! 😯 8) :applaus:

Ziet er bangelijk uit! :happydance:

Kan je daar makkelijk op met de wagen? Ideale plek voor een fotoshoot!
                  Zou je mij het exacte adres eens kunnen doorgeven aub? Of een link naar google?

de_Waal.png

deze middag m’n rubber laarzen aangetrokken en eens gaan verkennen ter plekke. ik zal bij de kolonel van dienst m’n licht eens opsteken of er hoe dan ook een machtiging te verkrijgen valt.
                    nog een alternatief zou kunnen zijn het trefpunt/knooppunt van diverse mountainbikeroutes in de bossen van Lichtaart vlakbij Bobbejaanland met ook diverse eet/drankgelegenheden in de buurt.

@bccars
                    : informeer gerust op Golfclub Witbos, op meerdere paarden wedden kan nooit kwaad.

en ook andere ideeën en alternatieven in een andere streek blijven welkom; want ik heb het gevoel dat ik het hier een beetje heb weggekaapt nav de voorzet “bossen in Kasterlee”.

tot slot: welke datum past best voor de geïnteresseerden ?

@DeePee: Vind jou idee fantastisch, en ben zeker dat er veel aanhangers voor zijn.
                      In het kader daarvan merk ik op dat op Golfclub Witbos op 30/8 en 31/8 een gratis autoshow is (o.a. op http://www.hln.be/regio/wat-te-doen-in-herentals/kempische-autoshow-2014-e-1326504783/). Golfclub bevindt zich op een militair domein, tussen de natuur, maar met stukken beton, hangars en dergelijke, geeft een heel speciaal effect. Indien interesse hier kan ik misschien wel eens checken of ten tijde van dat “autosalon” een plaats/ruimte voor een PF delegatie kan worden voorzien voor fotoshoots ofzo (kan niks beloven, maar wil wel proberen).

Maar wat mij persoonlijk betreft, wandelen no way, twee van mijn andere hobbies zijn al met wandelen, nl. geocachen en golfen, dus ik wandel al genoeg. Met de Porsche wil ik rijden, niet wandelen, niet eten, niet zuipen, geen fotookes trekken, rijden verdikke. Dus ik voel me meer aangetrokken tot de TopGear versie met het AutoX pilonen parcourske op een vliegveld, of een vlotte vierwielige uitstap in de ardennen 🙂

PDS

[quote=”bccars” post=176943]Wandelen ?
                        Ik zie eigenlijk meer een door kegeltjes afgezet parcours op die verharde vlakte[/quote]

+1 :driver: :drink: :first:

:popcorn:

‘t is daar dromenland niet hè jongens !!!
                          1) ‘t zijn oude militaire betonbanen: hobbelig, vol zand/dennenaalden/mos, schapen, …
                          2) ik wil toestemming vragen in natuurgebied voor een fotoshoot, niet voor donuts, dragraces, boom-car exhaust decibel shows. ‘t zal geen kwartier duren voor daar een boswachter staat die nr-platen noteert :bounce: (die mannen hebben ‘s zondags veel vrije tijd en worden vast getipt door gefrustreerde wandelaars).

als er meer interesse is voor een treffen “PF goes TopGear”, dan moet er uitgekeken worden naar (verlaten) vliegvelden of aeroclubs. daar zijn er ook een paar van in die streek: Weelde/Ravels, Oostmalle, Oud-Turnhout, Balen, Hechtel, … maar in die wereld ben ik absoluut niet thuis.
                          http://www.mobilit.belgium.be/nl/binaries/Lijst%20vliegvelden%20NLFR_tcm466-212104.pdf

Uitzonderlijke vergunning op asfaltstrook in “stiltegebied” :popcorn:
                            I like !

Amaai ni Floere
                              Veel te veel jong personeel met nen air van hier tot in Tokio
                              Ze zouden er beter een ouder personeelslid bij zetten om de boel in het oog te houden en te regelen
                              Om die jonge snaken fatsoenlijk op te leren
                              maar het was wel fijn
                              En wat een sigaret toch kan doen hé

Inderdaad brouwershof was nen afgang!!

ken

Je moet niet met veel zijn om je te amuseren 😀
                                  Allemaal gelijkgestelde zielen :relaxman:

Thx vr de foto’s momenol!

Idd brouwershof laten we links liggen.

Ziet er super uit.
                                  Laten we iets op poten zetten ergens in september.
                                  Dan zijn de andere ook terug van verlof. Ideeën zijn welkom

De 964 kunnen we zaterdag aan halen!!! :driver: Was nog aan het wachten op het laatste stuk, is vandaag binnen gekomen
                                  Dat gaat terug genieten zijn!!!

Wandelen ?
                                    Ik zie eigenlijk meer een door kegeltjes afgezet parcours op die verharde vlakte 🙂
                                    Beetje zoals de Amerikaanse autoX

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 245)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.