Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

Home Forum Porsche Uitstappen Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

• Maker
    Discussie

• patrick
    Deelnemer

(Edit: op aanvraag afgesplitst van iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

Inderdaad was een leuk allegaartje, de regen was zeker de spelbreker.
      Trouwens bravo voor de fotograaf van dienst, mooie foto’s.
      Heb de grijze massa al een beetje laten werken: de volgende keer kunnen we terug samen komen in haacht en dan eventueel met ze’n allen naar de bossen van Kasterlee rijden. Daar kan de fotograaf zich mischien in een betere omgeving uitleven.
      Daar kan dan ook eventueel een wandeling gemaakt worden en daarna een natje en droogje ?
      Of heeft iemand een ander idee ?
      SHOOT!!
      Floere.

5 reacties aan het bekijken - 241 tot 245 (van in totaal 245)
      • Als je er volgende keer voor zorgt dat ik niet op verlof ben…..ben ik er ook bij. Regen of niet!
        Enne ik heb al een paar schoon oude 9elfjes gezien in Zwitserland…. *luv

Tarmac strip?

Dragrace?

Zalig! Grote interesse hier! 😯

[quote=”floere” post=176913]… de volgende keer kunnen we terug samen komen in haacht en dan eventueel met ze’n allen naar de bossen van Kasterlee rijden. Daar kan de fotograaf zich mischien in een betere omgeving uitleven.
              Daar kan dan ook eventueel een wandeling gemaakt worden en daarna een natje en droogje ? Of heeft iemand een ander idee ? SHOOT!! Floere.[/quote]

Ik weet daar idd in de buurt een oud militair domein (nu natuur- en stiltegebied) met verlaten munitieloskade aan een spoorweg en een gigantische “tarmac” midden in hectarengrote sparrenbossen met verharde toegangswegen.
              als er interesse is kan ik toelating vragen om daar een fotoshoot te mogen doen. ‘k zal deze week al eens illegaal gaan spotten.

2460militairdepot.png

Elk alternatief voor het Brouwershof is goed voor mij :drink:

5 reacties aan het bekijken - 241 tot 245 (van in totaal 245)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.