Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

Home Forum Porsche Uitstappen Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

• Maker
    Discussie

• patrick
    Deelnemer

(Edit: op aanvraag afgesplitst van iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

Inderdaad was een leuk allegaartje, de regen was zeker de spelbreker.
      Trouwens bravo voor de fotograaf van dienst, mooie foto’s.
      Heb de grijze massa al een beetje laten werken: de volgende keer kunnen we terug samen komen in haacht en dan eventueel met ze’n allen naar de bossen van Kasterlee rijden. Daar kan de fotograaf zich mischien in een betere omgeving uitleven.
      Daar kan dan ook eventueel een wandeling gemaakt worden en daarna een natje en droogje ?
      Of heeft iemand een ander idee ?
      SHOOT!!
      Floere.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 245)
      • Haha..hey Mushroom gij moet ook dringend een groter garage gaan zetten denk ik 😆

wes zijn vriendin is blij dat hij uit huis is? :mrgreen: :drink:
          vindt het ook wel jammer en vindt ze toch wel mooi.

[quote=”python” post=180571]Van wie is die metallic groene 911 , schoon kleurke :coolness:
            [/quote]
            Dat wordt ooit nog de mijne! 8) *luv

Van wie is die metallic groene 911 , schoon kleurke :coolness:

WES RS was pressies de enige met een transaxle !
              Die komen nie buiten zeker ?
              Ik zie op bijeen komsten (meetings) bijna uitsluitend 911’s ,waar zijn al die 924 944 914 928 gebleven ? :think:

Doe dan maar wat door John, ik heb nog wel eens zin in een pint met u en het wit spook. :mrgreen: :drink:

Weer 3 nieuwe foto’s van mijn wagen gevonden. Bedankt Peter. :up:

:respect2: zeer knap allemaal en nog beetje 😳 geduld en kan er ook terug bij zijn.

A Picture Says 1,000 Words

[quote=”Sensa911″ post=180552]
                    Hier een oproep om het zo te houden,ik wil gewoon over *porsche blijven lezen, lachen, enz. op dit prachtige forum aangaande dit prachtig produkt!
                    Lang leve het porscheforum!!! :drink:[/quote]

Of zoals Peter al schreef:

Mijn favoriet webstek = Porscheforum.be.
                    Vriendjes of niet.
                    Ben blij dat ik hier ‘lid’ ben, al veel leuke contacten gelegd.
                    Mods, keep up the good work :respekt:

Dit forum moet ontspanning blijven onder vrienden, liefhebbers van het merk *porsche
                    Voor maatschappelijke discussies bestaan er andere fora, voor misplaatst haantjesgedrag wellicht ook :popcorn:

mooie foto’s!!!! proficiat
                      zitten een paar magazine kwaliteitjes tussen!

@peter_targa_84 : yeaaahhhhhhh. Net met mijn vrouw en een fles prosecco naar je fotos zitten kijken…merci merci merci. Alleen, binnenkort is zij misschien nog zotter van Porsche dan ik! Of kwam het door de prosecco?
                        Nogmaals dank!!!

[quote=”Peter_Targa_84″ post=180558]Gedaan met zeveren, hard pics:[/quote]
                          :respect2: Peter

[quote=”Vincent_991″ post=180543]… De vraag is dan waarom zoveel forumleden opeens niet meer met roadtrips en zo willen meedoen maar hun eigen trips beginnen te organiseren? …[/quote]

ik kan alleen maar voor mezelf spreken en de RLC in Kasterlee is er puur gekomen na een stille hint (ik weet al niet eens meer van wie) om eens een meet&greet te doen daar in de buurt en er een wandeling aan te koppelen.
                          ik ben door niemand gepusht of heb evenmin de drang gevoeld iets te moeten organiseren om af te scheuren van wie dan ook. ik ken de heren MOD’s niet eens, al zou ik bijv. graag eens een palmke kraken bij Wim als ik in de gelegenheid kom :mrgreen:
                          ik deel met hen zeer weinig standpunten over de meest uiteenlopende maatschappelijke thema’s en ik kom voor mijn mening uit, maar dat hoeft geen reden te zijn om elkaar verbaal te kleineren of hier op PFB ander haantjes gedrag te vertonen. dus houd het aub een beetje netjes en beleefd.

ik mocht in dit onderwerp al een aantal wijze opmerkingen lezen. als je zelf een paar harde levenslessen achter de kiezen hebt, dan leer je vanzelf om te relativeren en bijzaak van hoofdzaak te onderscheiden.

ik heb een heerlijk zonnig weekend achter de rug en dat zelfs zonder *porsche.
                          wat bruut werk in de tuin op de kubota mini-traktor is dan ook heerlijk alternatief om te ontstressen, …

XXX

Ik ga eens een paar extra grote bezems en mosquitospray kado doen aan de mods want door de warmte is de activiteit weer verhoogd, ik sta voor 200% achter Mush en Wim want zonder hen is er hier helemaal niks nada van structuur, kennis en ervaring om op verder te bouwen *slotje

XXX

Mijn favoriet webstek = Porscheforum.be.
                                Vriendjes of niet.
                                Hebben vandaag een topdag gehad onder *porsche liefhebbers met de LTP te Antwerpen.
                                Ben blij dat ik hier ‘lid’ ben, al veel leuke contacten gelegd.
                                Mods, keep up the good work :respekt:

Heren, heren!
                                  Ik zit nog niet zo lang op het forum, maar heb al diverse malen geschreven dat ik dit forum geweldig vind. Voor mij pure ontspanning en (wat spanning toen ik net te laat was de aankoop van mijn eerste *porsche bij een van de forumleden). Maar altijd is alles heel netjes verlopen “als heren onder mekaar”.

Hier een oproep om het zo te houden,ik wil gewoon over *porsche blijven lezen, lachen, enz. op dit prachtige forum aangaande dit prachtig produkt!
                                  Lang leve het porscheforum!!! :drink:

[quote=”Vincent_991″ post=180543]Er zijn anders enkele van mijn vriendjes die hier actief of passief op het forum aanwezig zijn.
                                    Dus anonimiteit, In mijn streek kennen verschillende forumleden mij. Zelfs actieve leden.
                                    Ik heb mij laten beïnvloeden maar eerder door de mooie verhalen van een moderator 🙁

De vraag is dan waarom zoveel forumleden opeens niet meer met roadtrips en zo willen meedoen maar hun eigen trips beginnen te organiseren? Enkele maanden dacht ik van weg te blijven. Maar waarom zou ik omdat een moderator denkt dat zijn ego oppermachtig is wegblijven? Maar we zullen dat potje maar dicht laten zeker. Trouwens als ik hier wat openbaar zou maken is het toch direct door u verwijdert. Het zou niet de eerste keer zijn ;)[/quote]
                                    Diezelfde moderator die jou verschillende keren verwittigd heeft van het hier zo bont niet te maken?
                                    Die die jou gezegd heeft dat als je wou vertrekken dat dat jouw eigen beslissing was maar dat je vroeg of laat toch zou terug komen?
                                    Die moderator die je altijd beschuldigd van oppermachtig te zijn en dingen te deleten van jou, zonder ooit iets te vernoemen dat die moderator zou verwijderd hebben?
                                    Die die door één van jouw vriendjes in ‘t zak gezet geweest is maar waarvan je verkoos jouw vriendjes te geloven omdat zij een dikkere auto hebben dan die moderator?
                                    Gaat het over die moderator? Da’s ne raren hoor :happy:

Te zien aan de hoeveelheid roadtrips hier georganiseerd worden en de opkomst op elk van die roadtrips worden jouw vriendjes en hun roadtrips hier niet echt gemist. Er zijn ook maar zoveel weekends in een jaar zie je? :driver:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 245)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.