Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

Home Forum Porsche Uitstappen Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

• Maker
    Discussie

• patrick
    Deelnemer

(Edit: op aanvraag afgesplitst van iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

Inderdaad was een leuk allegaartje, de regen was zeker de spelbreker.
      Trouwens bravo voor de fotograaf van dienst, mooie foto’s.
      Heb de grijze massa al een beetje laten werken: de volgende keer kunnen we terug samen komen in haacht en dan eventueel met ze’n allen naar de bossen van Kasterlee rijden. Daar kan de fotograaf zich mischien in een betere omgeving uitleven.
      Daar kan dan ook eventueel een wandeling gemaakt worden en daarna een natje en droogje ?
      Of heeft iemand een ander idee ?
      SHOOT!!
      Floere.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 245)
      • hier is Porsche en hobby de hoofdzaak.

+1 :applaus: :drink:

Wim

Dat is net goed dat forumleden iets organiseren, is net als bij een merken club van oldtimers, die verwachten ook van de leden dat ze eens een rit organiseren.
          Waarom zou het altijd van de leiding moeten komen. 😐

Oppermachtig zijn wij helaas niet, en zit er al serieus aan te denken om de pijp hier over te dragen aan iemand die denk dat hij zich hier kan verrijken of het beter kan regelen, en de ene rit is soms op een datum dat je niet kan, dus naar ieder zijn zin werken > onmogelijk.
          Dus vrijwilligers mogen zich melden bij het opperhoofd, en dan als mod zien wat ze gaan doen als ze de gehele dag zeik mails over hun krijgen waarin je achter de schermen alles weer goed mag breien.

En nu lekker van het weer gaan genieten met een drankje, dat is beter als hier discuteren over wat flikken, belasting en andere onzin zaken.
          Daar zijn weer andere fora’s voor, hier is Porsche en hobby de hoofdzaak.

Er zijn anders enkele van mijn vriendjes die hier actief of passief op het forum aanwezig zijn.
            Dus anonimiteit, In mijn streek kennen verschillende forumleden mij. Zelfs actieve leden.
            Ik heb mij laten beïnvloeden maar eerder door de mooie verhalen van een moderator 🙁

De vraag is dan waarom zoveel forumleden opeens niet meer met roadtrips en zo willen meedoen maar hun eigen trips beginnen te organiseren? Enkele maanden dacht ik van weg te blijven. Maar waarom zou ik omdat een moderator denkt dat zijn ego oppermachtig is wegblijven? Maar we zullen dat potje maar dicht laten zeker. Trouwens als ik hier wat openbaar zou maken is het toch direct door u verwijdert. Het zou niet de eerste keer zijn 😉

[quote=”Vincent_991″ post=180200]En zonder met potten te smijten spijtig genoeg wilden anderen niet naar deze bijeenkomst rijden. Eigenlijk spijtig als ik dan wel verneem dat ze met sommige forumleden wel een goed contact blijken te hebben.[/quote]
              Zoals ik jou verschillende maanden geleden al zei: U nooit laten beïnvloeden door uw vriendjes. Zij doen ook hun goesting.

[quote=”Vincent_991″ post=180200] Maar eens ik mijn *porsche heb en er is nog eens iets in de buurt dan ben ik paraat.[/quote]
              Dat gaat niet hé Vincent? Eén foto = weg anonimiteit…

Ik heb alvast geen fotokes meer buiten diegene al gepost :coolness:
                Misschien dat er onder de aanwezigen nog te delen hebben :up:

Ge moet olle echt niet inhouden met die schoon foto’s ze. Geen compassie met de geen die er niet konden bij zijn 😆
                  Dees weekend zal ik ‘t forum is overladen met foto’s van mijn carterpan, revenge 😀

schoon locatie, prachtige foto’s, veel mensen leren kennen, knap toertochtje en afsluiten met gerstennat :drink: . kortom een geslaagde dag! :respekt: :applaus: op naar de volgende!

Manman, als ik de foto’s zie begin ik nog meer te vloeken dat ik er niet bij kon zijn… :bounce: :bounce: :bounce:
                      Jammer genoeg staat de mijne nog in de ziekenboeg, hoop op een spoedig herstel… 😥 🙄

Als er nog eens iets gelijkaardigs is zorg ik dat ik er zeker bij kan zijn!!! :drink:

In mijn buurt of toch ongeveer maar helaas nog steeds geen nieuwe *porsche op de oprit. Maar ik ben aan het aftellen :think:

En zonder met potten te smijten spijtig genoeg wilden anderen niet naar deze bijeenkomst rijden. Eigenlijk spijtig als ik dan wel verneem dat ze met sommige forumleden wel een goed contact blijken te hebben. Maar eens ik mijn *porsche heb en er is nog eens iets in de buurt dan ben ik paraat.

F

@Momenol: bedankt voor de prachtige foto’s alweer :up:
                          P.S. als copiloot deed je het ook niet slecht :drink:

Bedankt voor de mooie foto’s Momenol.
                            Zo te zien weet je wel waar je mee bezig bent. :applaus:

Eindelijk rolling pics van de 924S! :driver:

Prachtige foto’s!!! *luv
                              Heb spijt dat ik er niet kon bij zijn… :bounce:

Goed initiatief, ik hoop dat er zo nog komen!

De Calvé komt uit Geel, ik zit een beetje overal :engeltje:

Mechelen.

Ik dacht dat jij van de kanten van Geel was?
                                  Zaterdag zit ik de hele dag in het Geelse 😀

“Snel” is onze middelnaam :sarcastisch :mrgreen:

Van waar ben je ergens Momenol?
                                    Enneuh, graag niet quoten als je op de post net erboven reageert :up:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 245)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.