Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

Home Forum Porsche Uitstappen Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

• Maker
    Discussie
  • (Edit: op aanvraag afgesplitst van iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

Inderdaad was een leuk allegaartje, de regen was zeker de spelbreker.
    Trouwens bravo voor de fotograaf van dienst, mooie foto’s.
    Heb de grijze massa al een beetje laten werken: de volgende keer kunnen we terug samen komen in haacht en dan eventueel met ze’n allen naar de bossen van Kasterlee rijden. Daar kan de fotograaf zich mischien in een betere omgeving uitleven.
    Daar kan dan ook eventueel een wandeling gemaakt worden en daarna een natje en droogje ?
    Of heeft iemand een ander idee ?
    SHOOT!!
    Floere.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 245)
    • homer.png
      ik had er zooooo graag bijgeweest

nog wat plaatjes in mozaiek van op de fotolocatie en ook onderweg. de foto’s in full size vind je HIER

ik wil gerust mijn schouders mee zetten onder een soortgelijk initiatief, maar dan voorjaar 2015 in noord limburg, de witloof streek, smokkelroute ten noorden van hoogstraten, … de rest van vlaanderen zit zich dan toch massaal te vergapen aan de fruitbloesems en daar komt dan van porsche rijden ni veel in huis met de massa’s fietsers op de weg.

@ daxmanian: er stond niks onverhard in het roadbook :think:

RLCkasterlee2014a.png

Van hieruit ook bedankt Deepee. Schitterende dag, goe geamuseerd en goe gelachen.
          Zelfs met 993 de boswegeltjes verkent, tis er aan te zien dat Porsche ook tractors heeft gemaakt want we zijn overal door geraakt :happy: :happy: :happydance:

Schitterend moet dit geweest zijn, dat is duidelijk aan alle reacties te zien! Mooie foto’s.
            Jammer dat ik er ook niet kon zijn wegens andere zelf georganiseerde (niet Porsche) activiteit.
            Hopelijk wordt een dergelijk evenement nog eens herhaald!

knap, zonde dat ik er niet bij kon zijn.

amai, zitten toffe foto’s en p’kes tussen, i’m hungry for more

F

Ook van hieruit hulde voor het organiseren van de rit :drink:

Deepee dikke merci voor deze prachtige dag , wij kijken vol spanning uit naar de foto’s van deze top locatie .
                    Ook de rit was prachtig wij hebben er echt van genoten .

Boxsterwalter & vrouwtje

Heel tof, paste jammer genoeg niet in mijn agenda 🙁

Leuk initiatief :up:
                        Mooie locatie ! Spijtig dat we het rustig moesten houden. :engeltje: :driver: :relaxman:
                        Tof die actie fotos :first:
                        Zeer goed georganiseerd :applaus: :applaus:

:first: :up: :respect2:

Schitterende foto Momenol !

ALS je dan toch kabaal mocht maken in groengebied… Waarom geen 250m run op de strip asfalt . :lekker: … Was er gelukkig niet bij, had mogelijk niet te weerstaan geweest.

Mooi initiatief ! Jammer dat het niet in planning paste.

*luv

:hail: :hail: :first:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 245)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.