Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

Home Forum Porsche Uitstappen Iedereen welkom: fotoshoot 21 sep 2014 – Kasterlee

• Maker
    Discussie
  • (Edit: op aanvraag afgesplitst van iedereen welkom – eens afspreken 17-08 Haacht

Inderdaad was een leuk allegaartje, de regen was zeker de spelbreker.
    Trouwens bravo voor de fotograaf van dienst, mooie foto’s.
    Heb de grijze massa al een beetje laten werken: de volgende keer kunnen we terug samen komen in haacht en dan eventueel met ze’n allen naar de bossen van Kasterlee rijden. Daar kan de fotograaf zich mischien in een betere omgeving uitleven.
    Daar kan dan ook eventueel een wandeling gemaakt worden en daarna een natje en droogje ?
    Of heeft iemand een ander idee ?
    SHOOT!!
    Floere.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 245)
    • Het rev concert en een groepsfoto kan ik jullie alvast serveren!

https://www.youtube.com/watch?v=icGIxSWd8gk

Ook van hieruit een dikke proficiat voor het vele werk dat Dirk hierin gestoken heeft.
        Was een prachtige lokatie voor een fotoshoot….spijtig dat ik niet heb kunnen racen op de legerbaan en in ‘t vervolg die slijkbaantjes uit het parkoers halen :what: :what: ….of waren wij nu verkeerd gereden :bounce: :bounce:

Attachments:
        • arzacq-arraziguet-slijkweg-onderweg.jpg

zijn er nog foto’s van die donkere 993 met plaat ZZJ….
          Wat een wagen!!!!

:applaus:

Wim

En geluk dat het weer gelukkig naar jullie luisterde. 8)

zag er leuk uit!!!! Mooie opkomst!!

ken

Was idd een leuke bijeenkomst! Weeral een paar gezichten dat ik kan plakken op namen 😀
                  Deepee dikke merci voor het regelen van de bijeenkomst!
                  Momenol en de andere fotograaf alvast bedankt voor jullie tijd dat jullie erin steken!
                  Foto’s zal ik morgen posten (kben juist thuis).
                  Heb spijtig genoeg niet met iedereen kunnen praten, maar er komen gelukkig nog bijeenkomsten 😀

eerst en vooral hebben we hoe..enchance gehad met het weer.
                    verder, zoals we al wisten, leuk gezelschap en een mooie opkomst; nogmaals het bewijs dat de afwezigen altijd ongelijk hebben.
                    de unieke plek en het ritje nadien in de boerenbuiten zijn blijkbaar goed in de smaak gevallen.
                    dank voor jullie eenduidige appreciatie, dat overcompenseert mijn geleverde werk!

er zitten al prachtige exemplaren tussen het fotomateriaal wat al gepost is. (er zit talent in die jonge jongen Ward).
                    nog snel zelf een paar posten en morgen ga ik de tijd nemen om alles goed door te nemen.
                    ben ook zeer benieuwd naar de actiefoto’s en het motorconcert (op)genomen door de fotografen op de tarmac en naast de hangar.
                    ik merk dat er bij het binnen/buiten rijden ook nog mooie plaatjes geschoten aan de vervallen barakken :up: .

DSC03260.jpg
                    DSC03265.jpg
                    DSC03270.jpg
                    DSC03275.jpg
                    DSC03284.jpg
                    DSC03289.jpg

Ive

[quote=”Harley G” post=180082]Ha Ive, dan was jij de *porsche die we hoorden vanop het terras maar waarvan de rijder niet kwam opdagen….

Ja Musch, je hebt weer iets gemist….. :mrgreen:[/quote]

Ha nee Harley G, ‘k was met de X5. Ben jammer genoeg nog niet in ‘t bezit van een *porsche ‘k Ben al ongeveer 3 maanden aan ‘t rondkijken, vergelijken, proefrijden enz enz enz, maar begin telkens weer te twijfelen welke te kiezen. Wou altijd luchtgkoeld, maar denk nu toch eerder dat het 996 4s ga worden. *luv

Beide “rosse” hebben zich goed gedragen Mush. 😉 😆

Ha Ive, dan was jij de *porsche die we hoorden vanop het terras maar waarvan de rijder niet kwam opdagen….

Ja Musch, je hebt weer iets gemist….. :mrgreen:

Weer iets gemist precies :bounce:
                            Hoe heeft de rosse zich gehouden Wes?

Ive

Wij zijn uit nieuwsgierigheid afgekomen naar de eindhalte van de rondrit. Daar toch enkele mooie exemplaren kunnen bewonderen. Net toen we doorgingen kwamen er nog een paar cabrio’s aangereden.
                              ‘k Heb toch enkele mooie foto’s kunnen maken op de parking 😉

Zijn van de groep gaan frieten eten in zammel?

Yup, dikke proficiat voor deepee en merci voor het leuke gezelschap.
                                  Altijd moeilijk om de forumnamen bij de gezichten te plaatsen maar het begint te lukken…..:)

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 245)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.